1403/02/07

10 هزار یورو، جایزه قهرمانان جام جهانی پرورش اندام و فیتنس در تهران

به قهرمانان مسابقات جام جهانی پرورش اندام و فیتنس در تهران 10 هزار یورو جایزه اهدا می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تهران از 16 لغایت 20 آذرماه میزبان سه رویداد بزرگ جهانی خواهد بود. در حالی که پیش از این قرار بود مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در تمامی رده های سنی در این تاریخ برگزار گردد، اخیرا با درخواست فدراسیون ایران و موافقت فدراسیون جهانی تعدادی از دسته های بزرگسالان نیز به این رویداد اضافه شد.

بر این اساس مسابقات رده سنی بزرگسالان که به عنوان یک بخش ویژه به برنامه جام جهانی 2022 تهران اضافه شده، در رشته های بادی بیلدینگ(80-، 90- و 90+ کیلوگرم)، فیزیک(178- و 178+ سانتی متر)، بادی کلاسیک(یک دسته آزاد)، فیزیک کلاسیک(یک دسته آزاد)، فیتنس اسپرت(یک دسته آزاد) و فیت مدل(یک دسته آزاد) برگزار می شود. 

طبق آخرین تصمیم اتخاذ شده و با حمایت فدراسیون بدنسازی ایران، مقرر شد به قهرمانان مسابقات جام جهانی در رده سنی بزرگسالان در تمامی دسته ها جایزه هزار یورویی اهدا شود.

همچنین به جز 9 دسته بزرگسالان در رشته های پرورش اندام و فیتنس، به قهرمان مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان در سطح طلایی نیز جایزه هزار یورویی تعلق می گیرد تا در مجموع 10 هزار یورو جایزه نقدی در این رویداد به قهرمانان اهدا شود. 

گفتنی است؛ علاقه مندان به شرکت در مسابقات می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ثبت نام با شماره آقای عبدوس 09355129129 تماس حاصل نمایند.