1403/02/07

جام جهانی پرورش اندام و فرصتی که برای بزرگسالان فراهم شد/ 10 هزار یورو جایزه در انتظار قهرمانان

در جام جهانی پرورش اندام بخش ویژه ای برای ورزشکاران بزرگسال فراهم شده و 10 هزار یورو جایزه در انتظار قهرمانان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دقیقا یک ماه بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان توسط تیم ملی بزرگسالان ایران در اسپانیا، حالا قرار است سه رویداد جهانی به میزبانی ایران برگزار شود. مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی بزرگسالان و پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان از 16 لغایت 20 آذرماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری تهران برگزار می گردد؛ جایی که فرصت ویژه برای ورزشکاران بزرگسال فراهم شده است.

با هماهنگی صورت گرفته بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی، در بخش بزرگسالان به قهرمانان 10 دسته رقابتی هر کدام هزار یورو جایزه اهدا خواهد شد. 

مسابقات رده سنی بزرگسالان که به عنوان یک بخش ویژه به برنامه جام جهانی 2022 تهران اضافه شده، در رشته های بادی بیلدینگ(80-، 90- و 90+ کیلوگرم)، فیزیک(178- و 178+ سانتی متر)، بادی کلاسیک(یک دسته آزاد)، فیزیک کلاسیک(یک دسته آزاد)، فیتنس اسپرت(یک دسته آزاد) و فیت مدل(یک دسته آزاد) برگزار می شود. همچنین به قهرمان بخش طلایی رشته فیتنس چلنج نیز هزار یورو جایزه اهدا می شود. 

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از پوستری که با تصویری از قهرمانان طلایی جهان در سال 2022 و همچنین مظاهر تابانی به عنوان قهرمان بخش الیت پرو مسابقات فجیره تهیه شده، رونمایی کرده و به استقبال این رویداد تماشایی رفته است.