1403/02/07

سلطان: مسابقات کشوری قویترین مردان در قرچک و صفادشت برگزار می شود/ مستریونیورس فرصت خوبی برای قویترین مردان خواهد بود

دبیر کمیته قویترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات قهرمانی کشور قویترین مردان در دو مرحله به میزبانی شهرهای قرچک و صفادشت برگزار می گردد.

حمید سلطان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه برگزاری مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته مسابقات قهرمانی کشور امسال به میزبانی دو شهر قرچک و صفادشت برگزار خواهد شد. رقابت های دو دسته وزنی 80- و 90- کیلوگرم طی روزهای 28 تا 30 دی ماه به میزبانی شهر قرچک برگزار می شود و ورزشکاران این دسته ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت می پردازند.

وی افزود: مسابقات دو دسته وزنی 105 – و 105 + کیلوگرم نیز به میزبانی شهر صفادشت در استان تهران از 5 تا 7 بهمن برگزار خواهد شد. این رقابت ها نیز در رده های سنی جوانان و بزرگسالان انجام می شود. 

دبیر کمیته قویترین مردان در خصوص اضافه شدن مسابقات قویترین مردان به رقابت های بین المللی مستریونیورس 2023 ایران تصریح کرد: به همت فدراسیون در رقابت های مستریونیورس که روزهای 26 تا 30 بهمن ماه به میزبانی شهر رامسر در استان مازندران انجام می گردد، مسابقات قویترین مردان نیز در دو دسته 105 – و 105 + کیلوگرم با جوایز ارزنده برگزار خواهد شد. این مسابقات با تلاش فدراسیون قرار است با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی برگزار شود و ورزشکاران ما می توانند خودشان را به خوبی محک بزنند. 

سلطان در پایان در خصوص اضافه شدن رشته تک لیفت به زیرمجموعه کمیته قویترین مردان گفت: با مساعدت هیات رییسه فدراسیون رشته تک لیفت که طرفداران زیادی هم در ایران دارد، ذیل کمیته قویترین مردان قرار گرفت. بر همین اساس در پی این هستیم اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در این رشته را هم در اسفندماه برگزار کنیم که به زودی زمان و مکان دقیق آن به اطلاع ورزشکاران خواهد رسید.