1403/02/07

علیمردانی: جوایز مستریونیورس انگیزه ورزشکاران را افزایش می دهد/ می خواهم در الیت پرو رقابت کنم

قهرمان فیزیک مسابقات جهانی 2022 اسپانیا گفت: خیلی دوست دارم که در مسابقات مستریونیورس و در بخش الیت پرو شرکت کنم و در کنار حرفه ای ها در رشته فیزیک به رقابت بپردازم.

فرید علیمردانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات مستریونیورس به میزبانی ایران اظهار داشت: اتفاقاتی که در دوران ریاست دکتر نصیرزاده افتاده است واقعا بی سابقه بوده است که یکی از این رویدادها برگزاری مسابقات مستریونیورس برای نخستین بار در کشورمان است. امیدوارم این رقابت ها باشکوه تر از آنچه که فکرش را می کنیم، برگزار شود. 

وی افزود: این بهترین فرصت است تا ورزشکاران داخلی با کمترین هزینه در یک رویداد بین المللی معتبر شرکت کنند و حکم و مدال بین المللی بگیرند. البته که جوایز خوبی هم برای قهرمانان در نظر گرفته شده که انگیزه ها را افزایش می دهد. برگزاری این رویدادها و میزبانی کشورمان از آن به طور حتم به پیشرفت بدنسازی خیلی کمک خواهد کرد و با توجه به پتانسیل و جسارتی که از دکتر نصیرزاده دیده ام این تازه شروع کار ما در برگزاری مسابقات بین المللی در ایران است.

قهرمان فیزیک جهان در خصوص احتمال حضور خود در این رقابت ها گفت: من بعد از مسابقات جهانی تقریبا 2 ماهی بود که خیلی تمرین نداشتم و اکنون نزدیک به 2 هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده ام. خیلی دوست دارم که در مسابقات مستریونیورس و در بخش الیت پرو شرکت کنم و در کنار حرفه ای ها در رشته فیزیک به رقابت بپردازم. امیدوار هستم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانم در این رویداد شرکت کنم.