1403/02/07

فرهادی زاد: تلاش دختران ورزشکار در رشته های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی تحسین برانگیز است

نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خوشحال هستیم که این بستر در ایران اسلامی ما فراهم شده تا ورزشکاران ما بتوانند علاوه بر میزبانی، با حجاب اسلامی در مسابقات حضور پیدا کنند.

مهین فرهادی زاد در حاشیه حضور در فدراسیون بدنسازی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: امروز قسمت شد تا خدمت همکاران در فدراسیون بدنسازی برسم و با آقای نصیرزاده دیدار داشته باشم. در این دیدار در خصوص فعالیت بانوان در این فدراسیون صحبت شد. باید بگویم تلاش دختران ما در این عرصه قابل تحسین است و آنها در رشته هایی همچون مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ موفق شدند در مسابقات داخلی، آسیایی و جهانی نیز حضور پیدا کنند و بدرخشند و صاحب مدال شوند.

وی افزود: امیدوارم ما نیز بتوانیم به این ورزشکاران کمک کنیم تا هم رشته مورد علاقه آنها توسعه پیدا کند و هم با تمام توجه به ملاحظات فرهنگی کشورمان بتوانند در رقابت های داخلی و خارجی شرکت کنند.

نایب رییس کمیته ملی المپیک در مورد برگزاری مسابقات مستریونیورس در ایران و حضور بانوان کشورمان در این رویداد عنوان کرد: خوشحال هستیم که این بستر در ایران اسلامی ما فراهم شده تا ورزشکاران ما بتوانند علاوه بر میزبانی، با حجاب اسلامی در مسابقات حضور پیدا کنند. به طور حتم ما در این خصوص از فدراسیون حمایت خواهیم کرد و در این رویداد نیز حضور خواهیم داشت تا از درخشش و فعالیت دختران کشورمان دیدن کنیم.