1403/02/07

نیری:ورود تماشاگران به رقابت های بدنسازی قهرمانی استان کرمانشاه آزاد است/از قهرمانان تجلیل به عمل خواهد آمد

مدیر روابط عمومی هیئت بدنسازی استان کرمانشاه گفت:در رقابت های بدنسازی قهرمانی استان کرمانشاه ورود تماشاگران آزاد است.

امیرحسین نیری در گفت و گو با روابط عمومی هیئت بدنسازی استان کرمانشاه پیرامون شرایط برگزاری رقابت های بدنسازی قهرمانی استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به درخواست هیئت بدنسازی و موافقت شورای تامین شهرستان قصرشیرین رقابت های قهرمانی استان بدنسازی با حضور حداکثری تماشاگران برگزار می شود و از تمامی علاقه مندان به این ورزش جذاب دعوت می کنم تا در سالن مسابقات حاضر شوند.

وی افزود:ورزشکاران حاضر در رقابت های قهرمانی استان پیش از آغاز فرآیند ثبت نام و ورن کشی دقت داشته باشند که حتما ورودی مسابقات را از طریق بانک ملی به شماره حساب اعلامی واریز کنند و فیش را هم همراه خود داشته باشند تا بدون فوت وقت روند ثبت نامشان انجام شود.

مدیر روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:در این مسابقات از تمامی قهرمانانی که در سال ۱۴۰۱ برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کرده اند تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد و به همین از همه این عزیزان رسما دعوت می کنیم تا در سالن مسابقات حاضر شوند.

نیری خاطر نشان کرد:از هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان قصر شیرین هم بابت تمامی زحماتی که در این مدت برای میزبانی کشیده اند تشکر میکنم و امیدپوارم شاهد مسابقات با کیفیت و منظمی در این شهرستان باشیم.