1403/02/07

سرپرست فنی مسابقات "الیت پرو" در مستریونیورس مشخص شد/ درودی: حرفه ای ها 29 بهمن رقابت می کنند

کاوه درودی به عنوان سرپرست فنی مسابقات "الیت پرو" در جریان رویداد مستریونیورس 2023 در مازندران منصوب شد.

کاوه درودی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات الیت پرو در جریان مستریونیورس 2023 ایران اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته از سوی فدراسیون برای اولین بار مسابقات "الیت پرو" به میزبانی کشورمان در جریان رویداد مستریونیورس برگزار خواهد شد. طبق برنامه تنظیم شده مسابقات الیت پرو روز شنبه 29 بهمن برگزار خواهد شد. ورود ورزشکاران حرفه ای و ثبت نام آن ها 28 بهمن خواهد بود و روز 29 بهمن ابتدا کنگره و کنفرانس خبری برگزار می شود و از ساعت 16 نیز مسابقه الیت پرو در دو رشته بادی بیلدینگ و فیزیک در یک دسته اوپن انجام خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر ورزشکارانی که دارای کارت الیت پرو هستند و مستقیما می خواهند در این مسابقه شرکت کنند، تعدادی از ورزشکاران نیز در طول رقابت های مستریونیورس با دریافت کارت حرفه ای مجوز حضور در بخش الیت پرو را به دست می آورند. البته برخی از قهرمانان که از قبل مجوز حضور در بخش الیت پرو را دریافت کرده اند، اما کارتشان را نگرفته اند یا هزینه رجیستر سالیانه خود را نداده اند، می بایست در روز ثبت نام این هزینه را به نماینده الیت پرو که توسط فدراسیون جهانی مشخص می شود، پرداخت کنند.

سرپرست فنی مسابقات الیت پرو در مستریونیورس عنوان کرد: جوایز دلاری فوق العاده ای برای این بخش در نظر گرفته شده است. در هر دو رشته فیزیک و بادی بیلدینگ نفر اول الیت پرو 2 هزار دلار، نفر دوم 1500 دلار و نفر سوم هزار دلار جایزه دریافت می کنند که در مجموع 9 هزار دلار پرداخت خواهد شد. برنامه ریزی ویژه ای برای بخش الیت پرو خواهیم داشت و این رقابت در واقع پایان بخش مسابقات خواهد بود. امیدوارم با حضور ورزشکاران داخلی و خارجی یک اتفاق به یاد ماندنی در تاریخ پرورش اندام ایران رخ دهد.