1403/02/09

فرج نژاد: ورزشکاران خارجی از سطح بالای مستریونیورس تعجب کرده بودند/ ایران می تواند میزبان رویدادهای بزرگ در قویترین مردان باشد

قهرمان دسته 105+ کیلوگرم قویترین مردان مستریونیورس گفت: به طور حتم ایران در آینده می تواند میزبان رویدادهای مهم و بزرگی در بخش بین المللی باشد.

رامین فرج نژاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری مسابقات قویترین مردان در قالب رویداد مستریونیورس اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. وزنه هایی که در این رقابت ها ورزشکاران می زدند بسیار بالاتر از مسابقات کشوری و جهانی بود. به عنوان مثال در آیتم اسکات تعادلی ما باید وزنه 500 کیلویی را جا به جا می کردیم. سطح بالایی مسابقات تعجب ورزشکاران خارجی و رئیس فدراسیون جهانی را در پی داشت. ورزشکاران ایرانی در حالی وزنه ها را جابه جا می کردند که برخی از شرکت کنندگان خارجی از مهار آنها عاجز بودند و خدا را شکر اجازه ندادیم حتی یک مدال و جایزه از کشورمان خارج شود و همه عنوان ها را بچه های خودمان کسب کردند.

وی افزود: به طور حتم ما در ادامه می توانیم شاهد رویداد های مهم و سطح بالایی در کشورمان در بخش بین المللی باشیم. این رقابت ها به نوعی معرفی ورزشکاران ما و همچنین کشورمان برای سایر کشورها بود و ما توانستیم نمره قبولی بگیریم. به نظرم اگر جوایز افزایش یابد ما می توانیم میزبان رویدادهای بزرگی در ایران در رشته قویترین مردان باشیم. طبق برنامه ریزهایی که صورت گرفته اگر مشکلی رخ ندهد انشاالله در سال 1402 میزبان یک رویداد بزرگ در بخش حرفه های جهان خواهیم بود.

قویترین مرد ایران در مورد قهرمانی های متوالی اش در مسابقات کشوری و مستریونیورس بیان داشت: مسابقات کشوری نیز از سطح بالایی برخوردار بود و رقابت نزدیکی بین ورزشکاران بود که خدا را شکر در پایان با قهرمانی من به پایان رسید. من به این قهرمانی نیاز داشتم تا خود را بار دیگر بعد از حواشی که به وجود آمد ثابت کنم که به لطف خدا به هدفی که در نظر داشتم رسیدم. ورزشکاران خوبی همچون محسن مسن آبادی، رضا قیطاسی، محمدرضا تازه رو و علی اکبر جعفری حضور داشتند. صد حیف که محمد عزت پور مصدوم شد. حضور او به طور حتم کیفیت رقابت ها را بالاتر می برد و می توانستیم شاهد رقابت جذابتری باشیم. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد و به میادین باز گردد.

فرج نژاد در پایان گفت: باید از دکتر نصیرزاده و آقای قراچورلو تشکر کنم که با زحمات شبانه روزی خود باعث احیای رشته قویترین مردان شده اند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. باید بگویم در ایران دیگر رقابت نخواهم کرد و در مسابقات داخلی شرکت نخواهم کرد و از این پس قصد دارم تنها در رقابت های جهانی و بین المللی حضور داشته باشم.