1403/02/09

علی نوروزی، مرد 3 هزار دلاری مستریونیورس/ با این قهرمانی ها و جوایز انگیزه ام چند برابر شد

قهرمان اولین رقابت حرفه ای پرورش اندام در ایران که در مجموع برنده 3 هزار دلار جایزه در مستریونیورس شده، می گوید مزد سال ها تلاش خود را در این رقابت ها گرفته است.

علی نوروزی که بعد از کسب عنوان اوورالی رشته فیزیک کلاسیک در مستریونیورس توانست به مقام قهرمانی بخش الیت پرو هم دست پیدا کند، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در طول یک هفته بخاطر برگزاری مسابقات کشوری و مستریونیورس فشار زیادی را تحمل کردم. خدا را شکر در پایان این دو رقابت توانستم به اهداف خود برسم و عناوین مختلفی را کسب کنم.

وی افزود: با توجه به کسب عنوان اوورالی رقابت های فیزیک کلاسیک مستریونیورس و گرفتن کارت الیت پرو، تصمیم گرفتم از فرصت پیش آمده در کشور خودمان استفاده کنم. از همین رو در رقابت های بیلدینگ الیت پرو علی رغم اینکه رشته تخصصی من نبود، شرکت کردم و باز هم لطف خدا شامل حالم شد و توانستم عنوان قهرمانی را کسب کنم.

قهرمان اولین مسابقات حرفه ای در ایران عنوان کرد: شما باید بدنساز باشید تا بفهمید چقدر سخت است  در یک رشته دیگر باشید و در یک رشته دیگر رقابت کنید. آن هم با ورزشکارانی که در بهترین فرم خود قرار دارند و کارت پرو را دریافت کردند. باید بگویم افتخار میکنم که توانستم به عنوان اولین قهرمان الیت پرو در ایران دست پیدا کنم.

اوورال فیزیک کلاسیک مسابقات مستریونیورس گفت: حقیقتا برای رقم خوردن این اتفاقات و کسب این قهرمانی ها سالیان زیادی است که تلاش کردم و به نوعی همه را یک جا برداشت کردم. این قهرمانی ها و جوایزی که به دست آوردم، حالا بیشتر از گذشته انگیزه من را بالاتر برده است و قطعا با قدرت بیشتری در مسیر قهرمانی ادامه خواهم داد.

نوروزی در پایان عنوان کرد: جا دارد از زحمات دکتر نصیرزاده تشکر کنم که شرایط متفاوتی را برای بدنسازی و پرورش اندام رقم زده است. برگزاری این رقابتها در ایران کار بزرگی بود و مسیر موفقیت برای علاقه مندان به این رشته هموار شده است.