1403/02/09

خسروی: از کشتی به بدنسازی آمدم/مستریونیورس از سطح خوبی برخوردار بود

نائب قهرمان فیزیک کلاسیک مستریونیورس گفت:رقابت های مستریونیورس از سطح خوبی برخوردار بود و میزبانی کشورمان هم یک حسن بزرگ محسوب می شود.

محمد امین خسروی در گفت و گو با روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:من ورزش را از سال۱۳۸۵ از طرف آموزش وپرورش استان شروع کردم که در رشته آمادگی جسمانی قهرمان استان وبعد قهرمان کشور شدم که بعد از مدتی به رشته کشتی رفتم وتا قهرمانی استان پیشرفت کردم که بنا به گفته مربی کشتی باید در هفته دوجلسه تمرین با وزنه انجام می دادم که بعد از حدود ۱سال تمرین با وزنه بنا به استعداد بدنی در سال ۱۳۸۷ به مسابقات بدنسازی رفتم ودر رده سنی جوانان به مقام اولی استان دست پیدا کردم.

وی افزود: سال ۸۹ تا ۹۱ موفق شدم در رقابت های قهرمانی استان به مدال طلا دست پیدا کنم تا سال ۹۲ که بهترین روزهای ورزشی ام بود و موفق به کسب اوورالی استان شدم که پس از آن هم موفق به  قهرمانی در کشور شدم.

قهرمان فیزیک کلاسیک کشور گفت: بعد از چند سال دوری در سال ۱۳۹۸ موفق شدم در قهرمانی استان اوورال بلدینگ و اوورال فیزیک کلاسیک شوم وبعد هم موفق تکرار قهرمانی کشور شدم.

خسروی خاطر نشان کرد:در سال ۱۴۰۱ ابتدا قهرمان رقابت های استان تهران شدم و سپس در سابقات کشوری قم قهرمان کشور شدم وبه اردوی تیم ملی برای مسابقات مستریونیورس دعوت شدم که در این مسابقات به علت ادغام دو دسته به عنوان دومی رسیدم. درپایان باید از ریاست هیئت بدنسازی جناب آقای حاتمی تشکر کنم که با روی کار آمدنشان روح تازه ای به ورزش پرورش اندام دادند.