1403/02/09
در مراسم اهدای جوایز قهرمانان فیتنس چلنج؛

نصیرزاده: رقابت بانوان با حجاب اسلامی برای اعتلای نام ایران ارزشمند است/ فیتنس چلنج در مسیر المپیکی شدن گام برمی دارد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فیتنس چلنج رشته آینده داری است و به جرات می توانم بگویم که در چند سال آینده این رشته به بازی های آسیایی و المپیک راه پیدا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات فیتنس چلنج مستریونیورس رامسر اظهار داشت: شاید یادتان نباشد، اما ما به خوبی به یاد داریم که فعالیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حوزه بانوان تا سال 95 فقط آموزشی بود و هیچ مسابقه ای زیر نظر فدراسیون در بخش بانوان برگزار نمی شد. رفته رفته بخش بانوان نیز در فدراسیون فعال شد. مسابقات مستریونیورس اولین حضور بانوان در یک رویداد بین المللی بود که در فدراسیون جدید این امر محقق شد.

وی افزود: قطعا برگزاری این رویداد و مسابقات کاستی های داشته است. نام شما به عنوان اولین زنان ایرانی که در یک رویداد بین المللی در رشته فیتنس چلنج موفق به کسب مدال شدند، ثبت خواهد شد. این بسیار ارزشمند است که یک بانوی ایرانی با حجاب اسلامی، برای اعتلای پرچم ایران رقابت می کند. ما از همه شما بانوان ممنون هستیم. امیدواریم که شما مروجین خوبی برای این رشته نوپا باشید.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان اظهار داشت: فیتنس چلنج رشته ای آینده داری است و به جرات می توانم بگویم که در چند سال آینده این رشته به بازی های آسیایی و المپیک راه پیدا خواهد کرد. در راس این رشته یک جوان ایرانی مثل دکتر صادق هاشمی حضور دارد و ما قطعا از این رشته ورزشی بیشتر حمایت خواهیم کرد. با توجه به جذابیتی که این رشته دارد و به خاطر اینکه می تواند رشته ای پایه برای سایر ورزش ها باشد قطعا ورزشکاران سایر رشته ها به  فیتنس چلنج روی خواهند آورد. قطعا در آینده مسابقات بیشتری را در این رشته برگزار خواهیم کرد و با کمک شما این رشته ورزشی را رونق خواهیم داد.