1403/02/15

سيزدهمين شب از نظرسنجی بزرگ "قهرمان مردمی سال 1401" فدراسیون بدنسازی/ قهرمانان قويترين مردان وارد می شوند

در سيزدهمين شب از نظرسنجی بزرگ "قهرمان مردمی سال 1401" فدراسیون بدنسازی، مرحله یک چهارم نهایی رشته قويترين مردان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با گذشت 12 شب از نظرسنجی بزرگ "قهرمان مردمی سال 1401" فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فینالیست های رشته های پاورلیفتینگ، فیتنس چلنج، مچ اندازى و بخش بانوان مشخص شده اند و امشب نيز فيناليست هاى رشته فيتنس معرفى خواهند شد. 

از امشب(ساعت 21) جمعه شب 4 فروردين 1402 نظرسنجی برای معرفی "قهرمان مردمی" در رشته قويترين مردان در صفحه رسمی اینستاگرام فدراسیون به آدرس IRANBBF آغاز خواهد شد. با توجه به فعالیت ورزشکاران قويترين مردان در سال 1401 هشت ورزشکار برتر از این رشته در یک جدول طبق قرعه کشی قرار گرفتند و از امشب با هم رقابت می کنند.

 

ورزشکاران برتر با تایید کمیته قويترين مردان و با توجه به عملکرد خود در مسابقات داخلی و بین المللی در سال ١٤٠١ به شرح زیر معرفی شدند:

 

1- محمد عزت پور(قهرمان مسابقات انتخابى تيم ملى در ساوه)

2- رامين فرج نژاد(قهرمان مسابقات كشورى در صفادشت و قهرمان مستريونيورس)

3- رضا قيطاسى(قهرمان مسابقات بين المللى ازبكستان، نايب قهرمان مسابقات بين المللى روسيه، نفر دوم كشور و مستريونيورس)

4- محسن مسن آبادى(نفر سوم مسابقات كشورى و مستريونيورس)

5- محمدرضا تازه رو(نفر چهارم مسابقات كشورى و مستريونيورس)

6- ميلاد عباس آبادى(قهرمان مسابقات بين المللى امارات، قهرمان دسته ١٠٥- كشور و مستريونيورس، نفر سوم ١٠٥+ انتخابى تيم ملى در ساوه)

7- عباد كهنسال(نفر دوم دسته ١٠٥- كيلو كشور و مستريونيورس)

8- پيمان ماهرى پور(قهرمان و اوورال مسابقات حرفه اى ليفت جهان در روسيه)

 

توضيح: رشته تك ليفت در سال 1401 به زيرمجموعه كميته قويترين مردان اضافه شد و بر همين اساس پيمان ماهرى پور با توجه به قهرمانى در مسابقات حرفه اى ليفت در ليست برترين هاى كميته قويترين مردان جاى گرفت. 

 

گفتنی است؛ در دور یک چهارم نهایی طبق قرعه کشی صورت گرفته، 8 ورزشکار برتر قويترين مردان در سال 1401 به شرح زیر با هم رقابت می کنند:

 

* محمدرضا تازه رو - رضا قيطاسى 

* پيمان ماهرى پور - عباد كهنسال

* رامين فرج نژاد - محسن مسن آبادى

* محمد عزت پور - ميلاد عباس آبادى