1403/02/10

حاتمی: ساماندهی بخش آموزش و باشگاههای استان کرمانشاه از برنامه های ما در سال جدید است/ همواره حامی ورزشکاران هستیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: دو برنامه جدی هیات استان کرمانشاه در سال جدید ساماندهی کلاس های آموزشی و باشگاههای سطح استان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مهدی حاتمی در گفت و گو با روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه ضمن تبریک سال نو و آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از اهداف حدی هیئت بدنسازی استان کرمانشاه در سال جدید سر و سامان دادن به بحث آموزش است. در گذشته متاسفانه این موضوع به اندازه ای که باید جدی گرفته نشده بود، اما ما قصد داریم با پیروی از فدراسیون به دنبال پیشرفت داوران و مربیان باشیم. نباید به آموزش نگاه درآمدزایی داشته باشیم.  

وی افزود:برای ایجاد یک ساماندهی مناسب در استان ابتدا باید برخی کارهای عقب افتاده از گذشته که بعضا نیمه کاره رها شده بودند را تکمیل کنیم. اعتقاد دارم باید مدارک کسانی که قبلا در کلاس ها شرکت کرده و نمره قبولی کسب کرده اند را پیگیری و اعطا کنیم و سپس به دنبال برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در سال جدید باشیم. البته برای پیشرفت مربیان و داوران فعلی هم باید سمینارها و کارگاه های به روز رسانی برگزار کنیم تا از علم روز عقب نمانند. 

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:در سال جدید همچون گذشته حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان هم یکی از برنامه های هیئت است که باید به صورت جدی تر به آن پرداخت. سعی کردیم سال گذشته نیز همه قهرمانانی که از طریق هیات استان در مسابقات کشوری و بین المللی شرکت کرده بودند را مورد حمایت قرار دهیم. از سوی دیگر ساماندهی باشگاههای سطح استان کرمانشاه نیز در دستور کار ما خواهد بود. 

حاتمی در پایان گفت: تعامل و ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون داریم و به دنبال کسب میزبانی های بزرگ در سال جدید هم هستیم. امیدوارم در سال 1402 همچون گذشته ورزشکاران کشورمان بتوانند در میادین آسیایی و جهانی با کسب مدال های رنگارنگ بدرخشند و پرچم ایران را بالا ببرند.