1403/02/15

ديدار رييس فدراسيون بدنسازى با رييس كميسيون اقتصادى مجلس شوراى اسلامى/ پورابراهيمى: عملكرد فدراسيون بدنسازى در بعد بين المللى قابل تحسين است

رييس فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام با رييس كميسيون اقتصادى مجلس شوراى اسلامى ديدار و گفتگو كرد.

به گزاش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رييس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام که به کرمان سفر کرده، برای تبریک سال جدید با همراهی محمد نصیری رييس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان با دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون تحت مدیریتش ارائه داد و با تقدیر از همراهی‌ها و حمایت‌های دکتر پورابراهیمی از فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: همیشه پشتیبانی‌های شخص دکتر پورابراهیمی باعث دلگرمی بنده و همکارانم چه در مجموعه فدراسیون و چه در مجموعه هیئت استان کرمان بوده و قدردان این حمایت‌ها هستیم‌.

 

پورابراهیمی نيز با تبریک سال جدید گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام از جمله فدراسیون‌های پرکار کشور است و مشخص است که با برنامه و نظم پیش می‌رود. جا دارد از آقای دکتر نصیرزاده ریاست فدراسیون و همه همكاران‌شان به جهت عملکرد عالی و قابل‌قبول در سال ۱۴۰۱ تقدیر ویژه داشته باشم. جدا تمامى اين مباحث، بايد بگويم فدراسيون بدنسازى در بخش بين المللى و ديپلماسى ورزشى بسيار موفق عمل كرده است. برگزارى مسابقات جهانى پرورش اندام در تهران در شرايطى كه دشمنان سعى مى كردند ايران را ناامن جلوه دهند، تاثيرات بسيار مثبتى براى ورزش كشور داشت. 

وى افرود: همچنين جامعه بدنسازى و قهرمانان اين رشته نشان دادند بيش از هر زمان ديگرى پاى خون شهدا و نظامشان ايستاده اند. اين اتفاقات مسووليت ما را در مجلس براى حمايت هر چه بيشتر از اين رشته، سنگين تر مى كند.