1403/02/15

بهاری: به گواه کارشناسان، کردستان میزبان خوبی برای مسابقات مچ اندازی کشور بود/ به دنبال ارتقای دانش مربیان و داوران هستیم

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان گفت: با توجه به رایزنی‌هایی که با ادارات مختلف و شهرستانها خواهیم داشت؛ انشالله بتوانیم در مسابقات کشوری میزبان یکی از رویدادهای فدراسیون در کردستان باشیم.

بهنام بهاری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص وضعیت این هیات در سالی که گذشت، اظهار داشت: هیات بدنسازی استان کردستان در سال ۱۴۰۱ دستخوش تغییرات زیادی شد. با توجه به اینکه انتخابات در اواسط سال برگزار گردید، با تفکر و خرد جمعی و همکاری یک تیم قوی در هیات توانستیم با کنار زدن حواشی، هیات را در تمامی موارد به سمت و سوی پیشرفت هدایت نماییم. هیات در بحث آموزش، کلاس‌های دانش افزایی و همچنین ارتقای سطح فنی مربیان خوب عمل کرد. از نظر برگزاری مسابقات انتخابی و اعزام‌ها خوشبختانه با کمک شهرستان‌های تابعه و کمیته های مربوطه توانستیم تمامی آنها را به نحو احسن انجام دهیم و از نظر کسب مدال هم سال پر مدالی را سپری نمودیم. در بحث استفاده از نیروهای مجرب و کاربلد با همفکری تیم کاری هیات خوشبختانه از افراد صاحب نظر استفاده شده و انشالله در سال جدید هم این رویه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص میزبانی این استان از رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان و آقایان در اسفند 1401 گفت: خوشبختانه در مسابقات مچ اندازی کشوری که بعد از چند سال مورد استقبال خوبی قرار گرفته بود، به گواه سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده توانستیم میزبانی خوبی داشته باشیم و از این آزمون سربلند بیرون بیایم.  هیات تمام وقت در برگزاری هرچه بهتر مسابقات نهایت سعی و تلاش خود را کرد. همچنین جا دارد از همکاران خود در فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان سنندج، کمیته مچ اندازی فدراسیون، استانداری  و فرمانداری استان کردستان، اداره آموزش و پرورش استان، نیروهای محترم انتظامی، نیروهای امداد، سرپرستی محترم سالن فجر و تالار فروردین شهرستان سنندج و اعضای محترم هیات استان در ۲ بخش بانوان و آقایان و شهرستان‌های تابعه که  در برگزاری این مسابقات ما را یاری دادند تقدیر و تشکر کنم.

رئیس هیات استان کردستان در خصوص برنامه های این استان در سال 1402 عنوان کرد: به دنبال ساختار جدید در هیات  استان با استفاده از صاحب نظران و پیشکسوتان و همچنین فعال نمودن تمامی شهرستانهای تابعه هستیم. از طرفی به دنبال ساماندهی باشگاه‌های بدنسازی و فیتنس در سطح استان و برگزاری منظم مسابقات انتخابی در سطح استان در تمامی رشته های تحت پوشش در بخش آقایان و بانوان طبق تقویم سالیانه فدراسیون هستیم. از سوی دیگر در نظر داریم با برگزاری کلاسهای آموزشی و سمینارها به دنبال ارتقای سطح دانش مربیان و داوران عزیز استان باشیم.

بهاری در خصوص احتمال اخذ میزبانی های جدید در سال 1402 خاطرنشان کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که با ادارات مختلف و شهرستانها خواهیم داشت؛ انشالله بتوانیم در مسابقات کشوری میزبان یکی از رویدادهای فدراسیون در کردستان باشیم. در پایان جا دارد از دکتر نصیرزاده رئیس محترم  فدراسیون و همکاران ایشان که در تمامی موارد ما را مورد حمایت قرار دادند تقدیر و تشکر مینمایم.