1403/02/15

امیری: هیات های استانی مجامع سالیانه خود را هر چه زودتر برگزار کنند/ شاهد میزبانی های خوبی از سوی استان ها در سال 1401 بودیم

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: عملکرد هیات های استانی در سال 1401 از سوی کمیته امور استان ها طبق شاخص های از قبل اعلام شده، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

ناصر امیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری مجامع هیات های استانی سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به شروع سال جدید، همانطور که فدراسیون بدنسازی به دنبال فراهم کردن شرایط برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه خواهد بود، هیات های استانی نیز می بایست تا تاریخ 30 فروردین 1402 زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه خود را با هماهنگی ادارات ورزش و جوانان استان ها اعلام نمایند. بالاترین رکن فدراسیون یا هر هیات استانی مجمع آن به حساب می آید و آگاه سازی مجمع از عملکرد سالیانه هیات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: جا دارد به عملکرد خوب هیات های استانی در سال 1401 اشاره کنم. اکثریت هیات ها طبق تقویم فدراسیون پیش رفتند و مسابقات خود را به صورت منظم در رشته های مختلف برگزار کردند. همچنین تعداد زیادی از هیات ها در سال گذشته میزبان مسابقات ملی و بین المللی در رشته های مختلف بودند و با کمترین نقص از ورزشکاران و مهمانان داخلی و خارجی میزبانی کردند. این اتفاق نشان از پتانسیل بالای هیات های استانی سراسر کشور است که فدراسیون نیز سعی کرده همواره در کنار آن ها باشد.

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در سال جدید نیز انتظار می رود هیات های استانی همچون گذشته برابر با تقویم به صورت منظم مسابقات استانی خود را برگزار کرده و در بحث اعزام ها با اولویت قرار دادن ورزشکاران و قهرمانان فعال باشند.

امیری در پایان گفت: عملکرد هیات های استانی در سال 1401 از سوی کمیته امور استان ها طبق شاخص های از قبل اعلام شده، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و به زودی از هیات های برتر در سال گذشته تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین در بحث اعطای میزبانی مسابقات کشوری در رشته های مختلف درخواست ها بررسی می شود و به زودی نام استان های میزبان اعلام خواهد شد.