1403/02/15

جوزدانی: هیات اصفهان همگام با فدراسیون قدم برمی دارد/ دوره های آموزشی برای حافظان قرآن رایگان خواهد بود

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم افتخاراتی که سال گذشته اصفهان در مسابقات کشوری رشته های مختلف کسب کرد را تکرار کنیم.

محمد جوزدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  در خصوص برنامه های هیات بدنسازی استان اصفهان در سال 1402 اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که از همان ابتدا توانستیم شروع قدرتمندی در سال جدید داشته باشیم. از روز اول فروردین کلاس های آموزشی خود را در قالب 13 سمینار آموزشی به صورت رایگان برگزار کردیم و بعد از آن 10 کارگاه آموزشی رایگان در بخش امداد و کمک های اولیه داریم که انشاالله به زودی برگزار می کنیم. از طرفی با توجه به اینکه در ایام مبارک ماه رمضان قرار داریم با رایزنی های که با فدراسیون داشته ایم قرار است کسانی که حافظ قرآن هستند در کلاس های داوری و مربیگری به صورت کاملا رایگان حضور پیدا کنند.

وی افزود: ما در مسابقات لیگ بدنسازی با یک نماینده به نام تیم کلاسیک حضور خواهیم داشت. سال گذشته نیز در مسابقات پرورش اندام کشوری تیم اصفهان موفق شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. در رشته مچ اندازی نیز خدا را شکر موفق شدیم به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کنیم و در قویترین مردان نیز توانستیم در رتبه سوم قرار بگیریم. برنامه ریزی های خوبی برای حضور فعال در سال جاری داریم و ان شاالله بتوانیم این افتخارات را بار دیگر تکرار کنیم و در جهت پیشرفت رشته های زیر مجموعه فدراسیون قدم برداریم.

رئیس هیات استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: ما برای اینکه بتوانیم در راستای اهداف و برنامه ریزی فدراسیون حرکت کنیم در همین روزهای ابتدای سال جلسه ای با دکتر نصیرزاده داشتیم و این حضور به طور حتم مستمر خواهد بود و ما در کنار فدراسیون قدم خواهیم برداشت.