1403/02/15

حضور جمعی از پیشکسوتان و مسئولین در فدراسیون بدنسازی/ نصیرزاده: با همدلی و اتحاد می توانیم اتفاقات بزرگتری را رقم بزنیم

نشست صمیمی جمعی از مسئولین و پیشکسوتان با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست صمیمی که ظهر روز سه شنبه 15 فروردین ماه در سالن جلسات فدراسیون بدنسازی برگزار شد، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون میزبان تعدادی از مسئولین و پیشکسوتان بود.

احمد بلاسی به نمایندگی از پیشکسوتان با تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: "پرورش اندام ایران سال گذشته نیز توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. ایستادن بر قله پرورش اندام آسیا و جهان افتخار بزرگی است که نشان می دهد پرورش اندام ایران در دنیا سرآمد است. البته که آقای رافائل، رییس فدراسیون جهانی هم به این موضوع اذعان کرده و ایران را پایتخت پرورش اندام جهان دانسته است. ما می توانیم حداقل مقر فدراسیون آسیا را در کشورمان داشته باشیم."

در ادامه نقی کلانتری سرپرست هیات مازندران نیز به نمایندگی از مسئولین با تمجید عملکرد فدراسیون در سال 1401 عنوان کرد: "ما میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ فدراسیون بدنسازی بودیم که در رشته های مختلف و به شکل بین المللی به نام مستریونیورس برگزار شد. به نظرم از این مسابقات می توان یک کتاب نوشت که بدون شک بدون حمایت های رییس فدراسیون برگزاری آن امکان پذیر نبود. اتحاد و همدلی که در جامعه بدنسازی به وجود آمده، مدیون زحمات دکتر نصیرزاده است."

در پایان نیز عبدالمهدی نصیرزاده با ارائه گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 1401 گفت: "خیلی خوشحالم که در روزهای ابتدایی سال این جمع از پیشکسوتان و بزرگان را در فدراسیون می بینم. امیدوارم بتوانیم با کمک شما عزیزان اتفاقات بزرگتری را نسبت به سال گذشته در سال جدید رقم بزنیم. بی شک با همدلی و اتحاد رقم زدن اتفاقات بزرگ در بدنسازی ایران و حتی در سطح بین المللی امکان پذیر خواهد بود."