1403/02/15

فراخوان برای ثبت نام در انتخابات کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران

داوطلبین برای ثبت نام در انتخابات کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران از 21 تا 29 فروردین 1402 فرصت نام نویسی خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، طبق اعلام فدراسیون بدنسازی مقرر است انتخابات کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران برگزار گردد که بر همین اساس داوطلبین واجدین شرایط در تهران می بایست به دبیرخانه فدراسیون به آدرس تهران، خیابان ورزنده، دفتر امور مشترک فدراسیون ها، طبقه دوم و در سایر نقاط کشور به هیات های استانی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام از تاریخ 21 لغایت 29 فروردین 1402 و به مدت 6 روز کاری تعیین شده است.

گفتنی است؛ داوطلبینی که در سال 1401 در کمیسیون های مربوطه ثبت نام به عمل آوردند، می بایست با مراجعه به دبیرخانه فدراسیون یا تماس با شماره 09122019476 آقای مصطفی روشن در ساعات اداری از وضعیت پرونده خود مطلع و در صورت وجود نقص نسبت به رفع نواقص موجود اقدام نمایند، در غیر اینصورت از لیست داوطلبین حذف خواهند شد.

ضمنا برخی از داوطلبینی که در چند کمیسیون ثبت نام نموده اند، می بایست با مراجعه به دبیرخانه یا تماس با شماره مذکور وضعیت داوطلبی خود را در یک کمیسیون اعلام نمایند، در غیر اینصورت کمیسیون نظارت به اختیار خود نام داوطلب را در یکی از کمیسیون ها قرار خواهد داد.