1403/02/15

برگزاری نشست اعضای کمیته بین الملل با رييس فدراسیون بدنسازی/ نصیرزاده: برای کسب کرسی های موثر برنامه ریزی کنید

نشست اعضای کمیته روابط بین الملل با رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه های سال 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون بدنسازی و سایر اعضای این کمیته با حضور در دفتر رییس فدراسیون، گزارشی را از عملکرد این کمیته در سال 1401 ارائه کرده و هماهنگی های لازم جهت اعزام های برون مرزی، میزبانی های بین المللی و سایر امور بین المللی در سال 1402 را انجام دادند.

در ادامه نیز عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی دقایقی در خصوص امور بین الملل فدراسیون به صحبت پرداخت و گفت: «سال گذشته با توجه به برگزاری دو رویداد بین المللی بزرگ که با استقبال نسبتا خوبی از سوی کشورهای خارجی همراه بود، به کمیته بین الملل نمره قبولی می دهم. برای سال جدید نیز میزبان چند رویداد بین المللی خواهیم بود و از همین حالا باید برنامه ریزی لازم جهت حضور نمایندگان کشورهای خارجی را انجام دهیم و دعوتنامه ها از همین امروز باید ارسال شود

وی همچنین عنوان کرد: «باید برنامه ریزی خوبی برای کسب کرسی های بین المللی موثر بیشتری در فدراسیون های جهانی رشته های مختلف داشته باشیم. شما می بایست افراد توانمند و دارای مقبولیت در حوزه بین الملل را شناسایی کرده و با یک برنامه ریزی درست زمینه کسب کرسی های بین المللی را فراهم کنید.»