1403/02/15

برگزاری اولین نشست کمیته فنی فدراسیون بدنسازی در سال 1402/ زمان برگزاری مسابقات انتخابی آسیایی و جهانی مشخص شد

اولین نشست کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سال 1402 پیرامون تصمیم گیری در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، رضا درویش، محسن شاکری، مجید سرایی، سامان سرابی، محمد علی اکبری و حسن رهنماییان به عنوان اعضای کمیته فنی و امیر زندی رییس کمیته فیتنس حضور داشتند.

بخش اول جلسه امروز به بررسی مسابقات، اعزام و میزبانی های سال 1401 و بحث و تبادل نظر در خصوص نقاط و ضعف قوت این رویدادها اختصاص داشت.

در ادامه با توجه به توضیحات سرپرست کمیته امور بین الملل در رابطه با زمان و نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته های پرورش اندام و فیتنس بحث و بررسی صورت گرفت.

 

در نهایت موارد زیر به تصویب اعضای کمیته فنی رسید:

 

- مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های آسیایی از تاریخ 11 تا 13 مرداد 1402 به میزبانی شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

- مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد که میزبان این رقابت ها به زودی معرفی می گردد.

- مسابقات فیتنس انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی طی بازه زمانی 28 تا 30 تیرماه برگزار خواهد شد.

- مقرر گردید اعزام جوانان و پیشکسوتان به رقابت های آسیایی 2023 صورت پذیرد.

- با نظر اعضای کمیته فنی مقرر شد منتخبان مسابقات انتخابی تیم ملی آسیایی و جهانی، اگر به هر دلیلی از اعزام انصراف دهند، 2 سال از کلیه مسابقات محروم خواهند شد.  

 

گفتنی است؛ در پایان این نشست رییس فدراسیون با اهدای لوحی از اعضای کمیته فنی تقدیر به عمل آورد.