1403/02/15

شکری: یک ریال هم بابت پاداش قهرمانان به فدراسیون پرداخت نشده/ فدراسیون در حد توانش از قهرمانان تجلیل می کند

خزانه دار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: یادمان نرفته که در شرایط سخت اقتصادی دکتر نصیرزاده با تلاش های شبانه روزی خود توانست شرایط اعزام یک تیم  55 نفره را به مسابقات قهرمانی جهان فراهم کند.

عباس شکری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعطای پاداش به قهرمانان مسابقات و آسیایی و جهانی در سال 2022 اظهار داشت: در تدارک یک مراسم در ماه های پیش رو هستیم تا بتوانیم در حد توان فدراسیون از قهرمانان آسیا و جهان در رشته های مختلف تجلیل به عمل بیاوریم. ان شاالله بعد از تامین  اعتبار زمان این مراسم مشخص خواهد شد.

وی در خصوص برخی مباحث مطرح شده پیرامون پاداش مدال آوران مسابقات جهانی 2022 اسپانیا عنوان کرد: وعده هایی که به صورت شفاهی به ملی پوشان پیش از اعزام به مسابقات جهانی از سوی اسپانسرها داده شده، در ماه های اخیر از سوی مسئولین فدراسیون پیگیری شده است. این دوستان در آن مقطع بدون اینکه بندی در قرارداد آنها با فدراسیون مربوط به پاداش به قهرمانان وجود داشته باشد با اختیار خودشان این موضوع را به صورت شفاهی اعلام کردند و در ماه های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی نتوانستند به وعده های خود عمل کنند.

خزانه دار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین تصریح کرد: تا همین لحظه که با شما صحبت می کنم حتی یک ریال هم بابت پاداش قهرمانان مسابقات جهانی  2022 اسپانیا از سوی اسپانسرها به فدراسیون پرداخت نشده است، اما در ماههای اخیر رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه پیگیر قول هایی که داده شده، بوده اند. امیدواریم اسپانسرها نیز به وعده های خود در خصوص قهرمانان عمل کنند.

شکری در پایان گفت: رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه همواره تلاش کردند تصمیماتی اتخاذ کنند تا به سود قهرمانان باشد. یادمان نرفته که در شرایط سخت اقتصادی دکتر نصیرزاده با تلاش های شبانه روزی خود توانست شرایط اعزام یک تیم 55 نفره را به مسابقات قهرمانی جهان فراهم کند. فکر می کنم همین اتفاق و اعزام و حمایت همه جانبه از ورزشکاران در جریان مسابقات جهانی یکی از اتفاقات خوب سال 1401 بود. امیدوارم به زودی بتوانیم در حد توان خود از قهرمانان تقدیر کنیم.