1403/02/15

طریک: بهترین ها برای اعزام به مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا انتخاب می شوند/ سطح رقابت های کشوری امسال بی نظیر بود

سرمربی تیم ملی مچ اندازی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا 2023 امارات گفت: هدفمان در مسابقات آسیایی امسال کسب یکی از سکوهای تیمی خواهد بود.

سلیمان طریک در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با سطح برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاههای کشور در سنندج اظهار داشت: مسابقات در این دوره از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. از زمانی که در مسابقات مچ اندازی حضور پیدا کردم به یاد ندارم که رقابتی با این کیفیت تاکنون برگزار شده باشد. با توجه به اینکه این مسابقات انتخابی تیم ملی نیز بود همه شرکت کنندگان با آمادگی بالایی در سنندج حاضر شدند و همین موضوع باعث کیفیت قابل قبول رقابت ها شده بود.

سرمربی تیم ملی مچ اندازی اعزامی به مسابقات آسیایی امارات در خصوص انتخاب ملی پوشان برای شرکت در این رقابت ها عنوان کرد: اولویت اول ما برای انتخاب ملی پوشان حضور آنها در مسابقات کشوری سنندج و مسابقات مستریونیورس بود. با نظر اعضای کمیته فنی از بین ورزشکارانی که در این دو رقابت به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند، اعضای تیم ملی را مشخص کردیم.

وی در مورد برنامه تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی گفت: با توجه به کیفیت بالای مسابقات کشوری لیست اولیه با تعداد بیشتری توسط کمیته فنی تهیه شد و تعدادی از ورزشکاران برتر به اردو دعوت شدند. طی روزهای آینده لیست نهایی اعزام اعلام خواهد شد و مطمئن باشید که برترین ها راهی این مسابقات می شوند. همه ما به دنبال آن هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم با عملکرد درخشان ملی پوشان در این مسابقات، یکی از کاپ های تیمی این رقابت ها را به ارمغان بیاوریم.

طریک در پایان افزود: باید از زحمات دکتر نصیرزاده صمیمانه تشکر کنم. با حضور ایشان مچ اندازی جان دوباره ای گرفته است. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد و اعضای تیم ملی بتوانند اتفاقات خوبی را در مسابقات آسیایی رقم بزنند.