1403/02/15

دیدار رییس فدراسیون بدنسازی با رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفین/ زمینه همکاری های مشترک فراهم شد

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفین در خصوص توسعه همکاری های مشترک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از انتصاب سرهنگ محرم نشاطی، رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفین، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور در دفتر سرهنگ نشاطی ضمن تبریک بابت این انتصاب و با اشاره به فعالیت فدراسیون در رشته هایی همچون پرورش اندام، پاورلیفتینگ، فیتنس، فیتنس چلنج، قویترین مردان و مچ اندازی خواستار فعال سازی بسیجیان در این رشته ها شد و گفت: در رشته هایی همچون پاورلیفتینگ، فیتنس چلنج و مچ اندازی، بانوان ایرانی هم با حجاب اسلامی در حال فعالیت هستند. امیدواریم این دیدار فتح بابی برای فعالیت جدی تر بسیج در فدراسیون بدنسازی باشد.

سرهنگ محرم نشاطی، رییس سازمان ورزش بسیج مستضعفین نیز گفت: خیلی از جوان های بسیجی در رشته بدنسازی فعال هستند و قطعا می توانیم فعالیت های مشترک زیادی با فدراسیون بدنسازی داشته باشیم. از سویی می توانیم قهرمانان این رشته را به سوی بسیج سوق دهیم که قطعا اتفاق مبارکی خواهد بود. آماده هر گونه همکاری مشترک با فدراسیون هستیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری مشترک به زودی میان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و سازمان ورزش بسیج مستضعفین امضا شود.