1403/02/19

هاشمی: دوره تربیت مدرسین پایه در جزیره کیش برگزار می شود/ واجدین شرایط برای ثبت نام اقدام کنند

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی گفت: دوره آموزش مدرسین پایه همزمان با دوره بین المللی پرسونال ترینینگ در جزیره کیش برگزار می شود. 

 هاشمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برنامه فدراسیون برای تربیت مدرسین پایه اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد همزمان با برگزاری دوره بین المللی فیتنس و پرسونال ترینینگ در جزیره کیش(19 تا 23 اردیبهشت) دوره ای تحت عنوان آموزش مدرسین پایه برگزار خواهد شد. مدرسین فدراسیون بدنسازی، مدرسین سایر فدراسیون ها، دارندگان مدرک مستر آکادمی IFBB، مربیان درجه سه و بین المللی فیتنس چلنج، مربیان درجه یک پرورش اندام و شرکت کنندگان در دوره تربیت مدرس از جمله افراد واجد شرایط برای شرکت در این دوره هستند.

وی افزود: افرادی که در این دوره حضور پیدا می کنند، با تدریس پروفسور مائوریسیو، پروفسور بهمن میرزایی و پورفسور اراضی کلاس مدرسی در سطوح پایه را سپری خواهند کرد و بعد از انجام مصاحبه واجد دریافت کارت مدرسی پایه فدراسیون خواهند بود. 

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی در ادامه عنوان کرد: مدرسین سطوح پایه فدراسیون از این پس وظیفه خواهند داشت به عنوان آموزش دهنده در رده های پایه در رشته فیتنس که در واقع پایه ای برای سایر رشته ها می باشد  فعالیت کنند. این افراد بعد از هر رده مهارتی می توانند یک درجه ارتقا پیدا کنند. 

صادق هاشمی در پایان گفت: با طرح جدیدی که توسط فدراسیون ارائه شده، رده های پایه در رشته هایی همچون فیتنس چلنج فعال خواهند شد و می توانیم از سنین پایه به ورزشکاران آموزش صحیح داشته باشیم. علاقه مندان به شرکت در این دوره، می توانند از طریق سامانه ملی بدنسازی برای ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است؛ علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09024424302 تماس حاصل نمایند.