1403/02/18

بانه میزبان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان

بهنام بهاری رئیس بدنسازی و پرورش اندام در ادامه بازدیدهای شهرستانی خود به بانه رفت.

به گزارش روابط عمومی هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام کردستان، بهاری در جلسه ای که رئیس اداره ورزش و جوانان بانه، رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام، کادر اجرایی هیأت و مدیران باشگاه های این شهرستان حضور داشتند، هدف از برگزاری چنین نشست‌های را دیدن و شنیدن مشکلات از نزدیک و تلاش برای رفع آن در حد توان  بیان کرد.

جمینی رئیس اداره ورزش و جوانان بانه در این نشست اظهار داشت: 15 باشگاه بدن‌سازی در این شهرستان فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها فاقد مجوز فعالیت هستند به همین خاطر ما به دنبال ساماندهی این باشگاه ها هستیم.

جمینی از رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام کردستان خواست در بحث بودجه و اعتبارات توجه ویژه ای به هیأت های شهرستانی داشته باشند و کارهای مربوط به شهرستان‌ها از کانال خود هیأت پیگیری شود.

یاسین وجدی رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام بانه در این با بیان اینکه در جریان سفرهای شهرستانی رئیس هیأت استان می‌توانیم پیشنهادات و انتقادات را بدون واسطه به رئیس هیأت انتقال دهیم، گفت: استعلام از هیأت های شهرستانی در بحث دادن مجوز باشگاه، برگزاری کلاس‌های ارتقای مربیگری در بانه، استفاده از نفرات شهرستانی در کمیته های هیأت استان، توجه ویژه به جایگاه پیشکسوتان ازجمله خواسته های ما از هیأت استان است.