1403/02/15
روشنی، سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داد:

مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی 1401 روز 30 خردادماه برگزار می شود

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: با پیگیری ریاست فدراسیون و مساعدت سرپرست تیم ملی در مسابقات جهانی 2022، مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی سال 1401 برگزار خواهد شد.

مسعود روشنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برنامه ریزی فدراسیون برای برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1401 اظهار داشت: همانطور که اهالی بدنسازی در جریان هستند، در سال های اخیر قهرمانان این فدراسیون، جایی در برنامه تجلیل از قهرمانان که توسط وزارت ورزش برگزار می شود، ندارند و با وجود پیگیری های مکرر رییس فدراسیون این موضوع هنوز به نتیجه ای نرسیده است. از طرفی فدراسیون بدنسازی هم با توجه به بودجه محدود دولتی و اعزام های متعدد در رشته های مختلف همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: با وجود تمامی این محدودیت ها با پیگیری و تلاش ریاست فدراسیون، همراهی اعضای هیات رییسه و مساعدت آقای قراچورلو سرپرست تیم ملی در مسابقات جهانی 2022 اسپانیا، مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی سال 1401 فدراسیون بدنسازی روز 30 خردادماه برگزار خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: در این مراسم از مدال آوران مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا 2022 قرقیزستان، مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان 2022 اسپانیا، مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا 2022 امارات و مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2022 ازبکستان تجلیل به عمل خواهد آمد. طی روزهای آینده از همه قهرمانان، مسئولین، پیشکسوتان و اصحاب رسانه جهت حضور در این مراسم به صورت رسمی دعوت به عمل می آید.

روشنی در پایان گفت: جا دارد به این نکته هم اشاره کنم که سال گذشته فدراسیون در جریان مراسم های مختلف از قهرمانان مسابقات پرس سینه جهانی قزاقستان، مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی هند، مسابقات پاورلیفتینگ جهانی آفریقای جنوبی، مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان تهران، مسابقات مچ اندازی جهانی ترکیه، مسابقات بین المللی قویترین مردان، مسابقات کاپ آسیایی کیش، مسابقات جام جهانی پرورش اندام تهران و مسابقات بین المللی مستریونیورس رامسر تجلیل به عمل آورده است.