1403/02/13

دیدار رئیس فدراسیون آسیایی پاورلیفتینگ با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم / قم پایلوت طرح عضو گیری پاورلیفتینگ خواهد شد

رئیس فدراسیون آسیایی پاورلیفتینگ ظهر‌ امروز‌ با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان قم با مدیر کل این اداره دیدار کرد.

به گزارش هیات بدنسازی و پرورش اندام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، ظهر امروز فرشید سلطانی، ریاست فدراسیون آسیایی پاورلیفتینگ با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان قم با ابراهیم سانی خانی، مدیر کل این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

ابراهیم سانی خانی حضور ایرانیان در جامعه جهانی و آسیایی ورزش را گرامی داشت و گفت: ما می بایست در حوزه ورزش تخصصی و با رویکرد رشد فعالیت کنیم و از ورود به مسائلی حاشیه ای در زمینه این ورزش جلوگیری کنیم.

فرشید سلطانی در این دیدار با اشاره به سختی ها و پیچیدگی های خاص این ورزش عنوان کرد: این ورزش شامل گستردگی مخاطب می باشد و کنترل این هیات واقعا سخت می باشد و خوشبختانه آقای تلخابی با ابتکار عمل و سوابق مدیریتی و ورزشی از گزینه های بسیار خوب این ورزش می باشد.

وی افزود: آقای تلخابی عاشقانه و با امید در این ورزش قدم بر میدارد و تلاش ایشان برای گسترش ورزش پاورلیفتینگ در استان قم ستودنی می باشد.

سلطانی اذعان کرد: عملکرد فدراسیون و هیات های استانی در ورزش بدنسازی و پرورش اندام باید به سوی عضو گیری برود تا بتوان با یک بررسی کلی و تخصصی به سمت استعدادیابی و استعداد پروری برویم چرا که‌ رویکرد فدراسیون های برجسته در دنیا هم‌اکنون این روش می باشد.

مجید تلخابی، ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در این دیدار اذعان کرد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته و در راستای ایجاد فضای حرفه ای در ورزش پاورلیفتینگ، استان قم به صورت پایلوت طرح عضو گیری در ورزش پاورلیفتینگ را آغاز خواهد کرد و امیدواریم در این‌ طرح به موفقیت برسیم.