1403/02/13
در حاشیه اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ صورت گرفت؛

تقدیر از مدال آوران و عوامل هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم

در حاشیه اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ به مسابقات جهانی از پیشکسوتان، مدال آوران، داوران و مربیان فعال هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، عصر پنجشنبه با حضور مهدی نصیرزاده، ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عباس شیرمحمدی، مدیرکل اقتصادی استانداری قم، ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، محمود مسگری و روح الله امراللهی، نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از پیشکسوتان، مدال آوران، مربیان و همراهان این هیات ورزشی تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور تیم ملی پاورلیفتینگ ایران برگزار شد مجید تلخابی ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در طی سخنانی عملکرد این هیات در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به صعود جایگاه هیات قم‌ در کشور عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش ورزشکاران عزیزمان و همراهی هیئت رئیسه محترم توانستیم جایگاه استان را از ۱۳ به ۷ ارتقا ببخشیم و با کسب ۲۳ مدال در سال ۱۴۰۱ شاهد رشدی ۸ برابری باشیم.

تلخابی ادامه داد: امروز خداراشاکریم که با رشد علمی و تخصصی ورزش بدنسازی و‌ پرورش اندام توانستیم شاهد حضور ۵ بانوی مربی و ۶ مربی دارای کارت حرفه ای باشیم که این آمار جدا از داوران بین المللی و کشوری آقا می باشد.

وی با اشاره به حضور تیم ملی پاورلیفتینگ در استان قم گفت: امیدواریم بتوانیم طرح عضو گیری در این ورزش را با شرایط مطلوبی در استان قم رقم بزنیم و ضمن گرامی داشتن حضور ورزشکاران عزیز تیم ملی در شهرمان این حضور را به فال نیک گرفته و سر آغاز توسعه ورزش پاورلیفتینگ خواهیم دانست.

در این مراسم امیری، دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرشید سلطانی رئیس کمیته آسیایی پاورلیفتینگ، بهلولی ریاست سازمان بسیج ورزشکاران نیر حضور داشتند.