1403/02/11

دیدار رییس هیات بدنسازی قزوین با رییس فدراسیون/ نصیرزاده: تیمداری قزوین در لیگ بدنسازی اتفاق مثبتی است

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین با حضور در فدراسیون با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آفشید خوشنویس، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین روز سه شنبه 23 خردادماه با حضور در محل فدراسیون، با عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون دیدار و در خصوص مسائل روز استان قزوین به گفتگو پرداخت.

در جریان این نشست خوشنویس با اشاره به تیمداری قزوین در لیگ بدنسازی و پرورش اندام گفت: تلاش زیادی کردیم که حتما یک نماینده در دومین دوره لیگ بدنسازی داشته باشیم. سعی می کنیم برای دور برگشت این تیم را تقویت کنیم و با مقامی شایسته این دوره از مسابقات را به پایان برسانیم.

رییس هیات استان قزوین در ادامه عنوان کرد: با کمک حامیان مالی برای فصل تابستان مسابقات استانی را به بهترین شکل برگزار خواهیم کرد و حتی در تمامی رشته ها جوایزی را برای قهرمانان در نظر گرفتیم. امیدوارم بتوانیم مثل همیشه تیم های خوبی را از قزوین راهی مسابقات کشوری کنیم.

نصیرزاده نیز با تمجید از فعالیت های هیات بدنسازی استان قزوین به ویژه تیمداری در لیگ بدنسازی گفت: استان قزوین نشان داده در اکثر رشته ها دارای پتانسیل خوبی است. هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مسابقات را به صورت منظم برگزار کنید تا شاهد حضور استعدادهای جدید از این استان در مسابقات کشوری باشیم.