1403/02/15

انتخاب سه اصفهانی در کمیسیون های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور

اعضای کمیسیون های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز پنجشنبه 11 خردادماه طبق اعلام قبلی انتخابات کمیسیون های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به صورت آنلاین از ساعت 14 لغایت 21:30 برگزار شد.

در حالی که کمیته نظارت بر انتخابات متشکل از دبیر فدراسیون، رییس کمیته انضباطی، نماینده کمیته حقوقی و نماینده وزارت ورزش و جوانان به صورت تمام وقت بر روند انتخابات نظارت کردند، افراد واجد شرایط از طریق سایت فدراسیون بدنسازی آرای خود را برای کاندیداهای مورد نظر خود در هر بخش ثبت کردند. 

در پایان و با توجه به آیین نامه کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران که به تایید مجمع فدراسیون در سال 1401 رسیده، اعضای کمیسیون های سه گانه معرفی شدند:

کمیسیون داوران کشور دارای 11 نفر عضو اصلی می باشد که یحیی آگاهی رئیس کمیته داوران پرورش اندام کشور و رئیس شورای راهبردی هیات بدنسازی استان اصفهان جزء اعضای اصلی این کمیسیون انتخاب شدند.

کمیسیون ورزشکاران کشور نیز دارای 15 نفر عضو اصلی می باشد که مهدیه کلانتری ملی پوش مچ اندازی و قهرمان بین المللی ازاصفهان به عنوان یکی از اعضای اصلی این کمیسیون انتخاب شد.

گفتنیست در کمیسیون مربیان نیز 11 نفر به عنوان عضو اصلی حضور دارند که علی نعمتی از استان اصفهان به عنوان عضو  علی البدل انتخاب شدند.

روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان ضمن تبریک به این عزیزان برای آنان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.