1403/02/15

حضور سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌هاى وزارت ورزش در فدراسيون بدنسازى

سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها با حضور در فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام با رييس فدراسيون ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام، سيروس احمدى سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها ضمن بازديد از بخش هاى مختلف فدراسيون بدنسازى و پرورش اندام با عبدالمهدى نصيرزاده رييس فدراسيون ديدار و گفتگو كرد. 

در اين نشست نصيرزاده توضيحاتى را در خصوص عملكرد فدراسيون در حوزه حرفه اى و امور باشگاهها اشاره كرد و گفت: همانطور كه مى دانيد رشته هاى زيرمجموعه فدراسيون بدنسازى بيش از ٨٠ درصد از باشگاههاى كشور را به خود اختصاص داده اند. اين موضوع وظيفه ما را بسيار سنگين كرده و همواره سعى كرديم با آموزش و وضع برخى قوانين تاثير مثبتى در اين حوزه داشته باشيم. از اين رو علاقه بسيارى داريم همكارى نزديكترى با دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها داشته باشيم. 

وى افزود: يك نكته حائز اهميت كه نياز به اصلاح دارد، مجزا شدن مجوز باشگاهها در رشته هاى زيرمجموعه فدراسيون بدنسازى است. مثلا در رشته هاى مچ اندازى، قويترين مردان و پاورليفتينگ شرايط براى صدور مجوز متفاوت از باشگاههاى بدنسازى است. 

احمدى نيز در ادامه با استقبال از همكارى نزديك با فدراسيون بدنسازى گفت: اين فدراسيون در حوزه همگانى و قهرمانى پيش رو بوده و اين روزها مخاطبينى از تمامى سنين را در باشگاههاى سراسر كشور به خود اختصاص داده است. بدون شك با همكارى فدراسيون بدنسازى مى توانيم نقش موثرى در بالا بردن سلامت باشگاههاى كشور داشته باشيم.

گفتنى است؛ زارعيان، معاون دفتر توسعه ورزش حرفه اى و امور باشگاهها نيز در اين جلسه حاضر بود.