1403/02/13

نصیرزاده: فدراسیون بدنسازی به پرورش کودکان و ورزش پایه توجه می کند/ ایران میزبان مسابقات بین المللی بزرگی در سال آینده خواهد بود

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از استعدادیابی در نونهالان و آموزش فیتنس(سبک‌ زندگی سالم) و تغییر عنوان فدراسیون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، عبدالمهدی نصیرزاده،‌ ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در‌ خلال دیدار با روابط عمومی های استانی اعلام کرد: در راستای اشاعه ورزش سالم و دوری از مصرف داروهای غیرمجاز و مضر برنامه‌ای در نظر داریم تا با گام هایی مدرس محور ورزش فیتنس یا همان سبک‌ زندگی سالم را گسترش دهیم.

نصیرزاده افزود: در این طرح مدرس رسمی فدراسیون به گزینش در سطح نونهالان و نوجوان می پردازد و با آموزش فیتنس در سنین پایین موجب می شود تا افراد از رفتن به سمت ورزش های سنگین‌ و مضر در سنین پایین مدیریت بشوند.

وی ادامه داد: در فدراسیون‌ جهانی توجه ویژه ای به کودکان شده است و شروع ورزش از سطح پایه و برگزاری مسابقات در سطح پایه اقدامی است که پایه ریزی شده و ماهم به آن توجه ویژه ای خواهیم داشت.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بخش دیگری از گفت و گوی‌ خود با روابط عمومی هیات های استانی اذعان کرد: در سال جاری و سال آینده میزبانی های مهمی در رشته های مچ اندازی، پرورش اندام و قهرمانی جهان در ایران صورت خواهد گرفت که این مهم نقطه عطفی در ورزش ما خواهد بود و یکی از دلایل اعطای این میزبانی ها تلاش ورزشکاران ما در عرصه بین المللی می باشد.

 نصیرزاده ادامه داد: نام فدراسیون ما تغییر خواهد کرد چرا که به تبع فدراسیون جهانی که اسم خود را به فدراسیون جهانی فیتنس و بدنسازی تغییر داده است ما نیز باید این گام را برداریم و ضمن توجه به ورزش های قدرتی می بایست به ورزش هایی مثل مچ اندازی نیز توجه داشته باشیم و از این رو در تلاشیم عنوان فدراسیون را به فیتنس،بدنسازی و ورزش های قدرتی تغییر دهیم.