1403/02/15
هاشمی، سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون خبر داد: 

برگزاری دوره فشرده تربیت اساتید (ناظرین) کارورزی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

سرپرست انستیتوی بین المللی فدراسیون بدنسازی از برگزاری دوره فشرده تربیت اساتید (ناظرین) کارورزی خبر داد. 

صادق هاشمی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص برگزاری این دوره اظهار داشت: واجدین شرایط حضور در این دوره که با هدف آموزش و ارتقاء دانش و مهارت‌ها برگزار می شود شامل اساتید فعلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مصاحبه شوندگان مرحله دوم تربیت مدرس و دارندگان مدرک مربیگری درجه یک و مدرک بین‌المللی مربیگری هستند. 

وی افزود: در این دوره، محتوای آموزشی شامل مفهوم و اهمیت نقش ناظرین در فرآیند کارورزی، استانداردها و معیارهای ارزیابی برای ارزیابی کارورزان و رصد پیشرفت آنها، تکنیک‌های نظارتی مناسب برای بهبود عملکرد کارورزان، مهارت‌های مشاوره و هدف‌گذاری، ارتباطات مؤثر با کارورزان، روانشناسی کارورزی و مدیریت زمان است. همچنین، در این دوره به بررسی مشکلات مرتبط با کارورزی مانند آسیب‌های ناشی از تمرینات نادرست و راهکارهای اجتناب از مشکلات آموزش داده می‌شود.

هاشمی در ادامه گفت: تاریخ برگزاری دوره در تیرماه می باشد و پس از اتمام دوره، شرکت‌کنندگان واجد شرایط می‌توانند در همان روز گواهی استاد کارورزی با اعتبار یکساله دریافت کنند. این گواهی به آنها امکان به کارگیری توسط هیات استان‌ها را می‌دهد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بر آن است تا با برگزاری این دوره، اساتید کارورزی را در سطح استان‌ها و کشور تقویت کرده و کیفیت کارورزی را بهبود بخشد.

سرپرست انستیتوی فدراسیون در پایان اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته به زودی ثبت نام این دوره از طریق سامانه ملی بدنسازی آغاز خواهد شد.