1403/02/10

حاتمی: جامعه پرورش اندام استان کرمانشاه برای برگزاری باشکوه دور برگشت لیگ بدنسازی بسیج شدند

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:کرمانشاه آماده میزبانی شایسته از دور برگشت رقابت های لیگ بدنسازی است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه اظهار داشت:خدا رو شکر تیم اکسیژن کرمانشاه موفق شد میزبانی دور برگشت رقابت های لیگ را با نگاه صحیح مدیران سازمان لیگ کسب کند تا به جذابیت این رقابت ها افزوده شود.

وی افزود:تمام جامعه پرورش اندام و بدنسازی و مدیران کمیته ها‌ی هیئت بدنسازی برای برگزاری مطلوب این رقابت ها بسیج شدند و در همین زمینه با موافقت مسئولین استان موفق شدیم مجوز برگزاری این رقابت ها را در تالار انتظار که یکی از باشکوه ترین تالارهای همایش در کشور است را برای میزبانی از رقابت های لیگ کسب کنیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:برای میزبانی از تیم اجرایی و داوران محترم هم برنامه ریزی خاصی کردیم تا اسکان آنها در هتل پنج ستاره و بین المللی پارسیان باشد.

حاتمی خاطر نشان کرد:تماشای این مسابقات برای تماشاگران رایگان است و از تمامی ورزش دوستان دعوت می کنم از نزدیک شاهد رقابت های جذاب لیگ بدنسازی در تالار انتظار شهر کرمانشاه در تاریخ هفتم تیر از ساعت ۹ صبح باشند.