1403/02/14

گردهمایی مسئولین مچ اندازی هیات های استانی با حضور رییس فدراسیون/ نصیرزاده: از نظرات تمامی کارشناسان برای اعتلای مچ اندازی کشور استفاده می کنیم

گردهمایی مسئولین مچ اندازی هیات های استانی سراسر کشور با حضور رییس و نایب فدراسیون، رییس کمیته مچ اندازی و رییس هیات استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این نشست که روز سه شنبه به میزبانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، نسرین شاه محمدیان نایب رییس فدراسیون، جلال ایری رییس کمیته مچ اندازی، کیومرث پورایراندوست رییس هیات استان آذربایجان غربی و مسئولین کمیته مچ اندازی هیات های استانی حاضر بودند. 

بعد از ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات از سوی مسئولین کمیته مچ اندازی در هیات های استانی، رییس فدراسیون برای حاضرین در خصوص اهمیت میزبانی ایران از مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 2024 و اعزام به مسابقات جهانی 2023 سخن گفت.

نصیرزاده در بخشی از صحبت های خود با اشاره به انتصاب ایری به عنوان رییس کمیته مچ اندازی گفت: قطعا با حضور ایشان شاهد عدالت در کمیته مچ اندازی خواهیم بود. قرار است از تمامی کارشناسان و صاحب نظران این رشته استفاده شود و از شما هم می خواهم که سهم خود را برای اعتلای ورزش مچ اندازی در سطح کشور ایفا کنید. ما میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در سال 2024 خواهیم بود که یک اتفاق بزرگ به حساب می آید. از سوی دیگر امسال قصد داریم تیم کاملی را در بخش آقایان و بانوان به رقابت های جهانی اعزام کنیم. 

در بخش بعدی پورایراندوست در خصوص میزبانی ارومیه از مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان گفت: ما آمادگی کاملی برای برگزاری این رویداد داریم و امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل از جامعه مچ اندازی میزبانی کنیم. حتی این آمادگی را داریم که میزبان اردوهای تیم ملی جهت شرکت در رقابت های جهانی باشیم. هدفمان این است که ارومیه را به مهد مچ اندازی کشور تبدیل کنیم. 

همچنین ایری، رییس کمیته مچ اندازی نیز در ادامه عنوان کرد: قطعا در همین چند روز آینده یک نشست هم اندیشی با حضور اهالی مچ اندازی برگزار خواهیم کرد تا با خرد جمعی تصمیم بگیریم و پیش برویم. تلاشمان را می کنیم تا استفاده از ظرفیت های وزارت ورزش، مجلس و تمامی ارگان های کشور برای پیشرفت مچ اندازی گام برداریم و به ویژه مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را به بهترین شکل میزبانی کنیم. شما عزیزان باید در استان ها کار اصلی را انجام دهید و ما فقط نقش حمایتی و نظارتی داریم.