1403/02/14

استقبال پرشور از بانوان تاریخ ساز پاورلیفتینگ ایران/ ملی پوشان با استقبال رییس فدراسیون و نماینده وزارت ورزش وارد کشور شدند

اعضای تیم ملی پاورلیفتینگ ایران بعد از افتخارآفرینی در جام بین قاره ای صبح امروز با استقبال رییس فدراسیون و جمعی از اهالی بدنسازی و ورزش های قدرتی به کشور بازگشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران که با حضور 6 ورزشکار راهی مسابقات جام بین قاره ای آسیا، اقیانوسیه و آفریقا در کشور هنگ کنگ شده بود، صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشت.

مراسم استقبال از اعضای تیم ملی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس و رضا فیروزی نایب رییس فدراسیون، خانم ذکی زاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری بانوان وزارت ورزش، علی شهبازی رییس هیات بدنسازی زنجان و تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان، مسئولین و خانواده ورزشکاران برگزار شد. 

گفتنی است؛ تیم ملی پاورلیفتینگ و پرس سینه کشورمان در این رقابت ها توسط شهلا قهرمانی و الهام سلیمیان برای نخستین بار در بخش بانوان به مدال طلا و نقره مجموع دست یافتند. 

 در بخش آقایان نیز سیدهادی موسوی در پرس سینه به یک طلا و یک نقره دست یافت. مراد ایدی به نقره پیشکسوتان رسید و محمدرضا باوندی در دسته 120+ کیلوگرم جوانان به مقام نخست و مدال طلا رسید.