1403/02/14

مسابقات انتخابی تیم ملی در مرداد ماه به میزبانی اردبیل برگزار می شود

میزبانی از مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام کشور در اردبیل بعد از مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان در اردبیل دومین رویداد بزرگ ورزشی در استان به حساب می آید.

به گزارش روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل ،یونس انعامی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت : مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا 2023 لبنان، طی روزهای 11 تا 13 مرداد 1402 به میزبانی شهر اردبیل برگزار می شود. 

وی با بیان این مطلب که استان اردبیل با داشتن ظرفیت های بی نظیر گردشگری در منطقه از شمال تا جنوب استان و همچنین وجود چشمه های آبهای گرم معدنی در کنار هتل های اقامتی متعددی که دارد می تواند میزبان خوبی برای تمامی مسابقات ورزشی در سطوح مختلف ورزشی در رشته های مختلف بویژه ورزش های سالنی باشد.

انعامی تاکید کرد هیات بدنسازی و پروش اندام استان اردبیل با پشتوانه خوبی که از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور طرف همچنین اداره کل ورزش استان دارد قرار است در یکی از بزرگترین سالن های ورزشی کشور سالن جهان پهلوان حسین رضا زاده مسابقات را در حد مسابقات آسیاسی برگزار کند .

رئیس هیات بدنسازی وپرورش اندام استان اردبیل از همه کسانی که برای کمک به برگزاری این رویداد بزرگ کشوری تلاش کردند به صورت ویژه تشکر کرد و افزود در این زمینه آیت الله عاملی امام جمعه دانشمند و محبوب استان،استاندار عزیز و زحمت کش ،سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل و وروردی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بابت همکاری های انجام گرفته قدردانی نمود.

بر این اساس ثبت نام برای شرکت کنندگان در این رقابت ها آغاز شده و تا یک هفته قبل از شروع مسابقات ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است؛ ورزشکارانی که قصد شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی در استان اردبیل را دارند، از همین امروز می توانند با مراجعه به سامانه ملی بدنسازی به آدرس www.portal.iranbbf.ir ثبت نام خود را نهایی کنند. ورزشکاران می بایست بعد از عضویت در سامانه ملی بدنسازی و تایید از سوی دبیرخانه، در قسمت مسابقات انتخابی تیم ملی در اردبیل ثبت نام نمایند. 

ثبت نام در سامانه به منزل حضور قطعی در مسابقات نیست و نام ورزشکاران می بایست در معرفی نامه هیات های استانی قید شود. 

بخشنامه مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام جهت اعزام به رقابت های آسیایی 2023 لبنان در فایل PDF پیوست قابل مشاهده است.