1403/02/14

شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های استانی فدراسیون بدنسازی در سال 1402 اعلام شد

مدیر حوزه ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از اعلام شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های استانی در سال 1402 خبر داد.

سمیرا موسوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اعلام شاخص های ارزیابی هیات های استانی در سال 1402 اظهار داشت: برای ایجاد رقابت و انگیزه میان هیات های استانی و توزیع عادلانه بودجه و امکانات با دستور ریاست فدراسیون، شاخص های ارزیابی هیات های استانی توسط یک تیم متخصص کارشناسی و تدوین شد. این شاخص ها به هیات های استانی ابلاغ شده و در پایان سال بر همین اساس ارزیابی صورت خواهد گرفت. 

وی افزود: سال گذشته نیز همین اتفاق رخ داد و بر اساس شاخص های اعلام شده و ارزیابی انجام شده، استان های مازندران، فارس و اصفهان موفق به قرار گرفتن در جایگاههای اول تا سوم شدند. 

مدیر حوزه ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: تمامی مواردی که پیشرفت و رشد یک هیات ورزشی را شامل می شود، از جمله میزبانی ها، تیمداری در لیگ، برنامه های فرهنگی و همگانی، اعزام های برون مرزی و... در این جدول شاخص ها آورده شده و استان هایی که بر این اساس پیش بروند، قطعا موفق تر خواهند بود. فدراسیون نیز بودجه و امکانات بیشتر را در اختیار استان هایی قرار می دهد که امتیازات بالاتری بر اساس این جدول کسب کنند. 

گفتنی است؛ جدول کامل شاخص های ارزیابی شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های استانی  در سال 1402 در فایل PDF پیوست قابل مشاهده است.