1403/02/14
نصیری، رییس کمیته فنی خبر داد:

نفرات منتخب کمیته فنی در فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

رییس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اعضای کمیته فنی فینال لیگ را زیر نظر خواهند داشت و ورزشکاران باکیفیت را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب می کنند.

محمد نصیری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با حضور اعضای کمیته فنی در مرحله نهایی دومین دوره لیگ اظهار داشت: پیرو صحبتی که با رییس فدراسیون داشتیم، مقرر شد اعضای کمیته فنی در مرحله نهایی لیگ که قرار است روز 27 تیرماه در شهر بابلسر استان مازندران برگزار شود، حضور داشته باشند. با توجه به اعتقاد فدراسیون به برگزاری لیگ، ورزشکارانی که با کیفیت مناسب در فینال لیگ حاضر باشند، از سوی کمیته فنی جهت ورود به اردوی تیم ملی انتخاب خواهند شد.

وی افزود: این موضوع البته توسط سازمان لیگ از ابتدای مسابقات لیگ به باشگاهها اعلام شده بود و برای مرحله نهایی اجرایی خواهد شد. اعضای کمیته فنی در سالن حضور دارند و در صورتی که در هر کدام از دسته ها بدن باکیفیتی را ببینند، جهت اعزام های برون مرزی پیش رو، در لیست خود قرار خواهند داد.

رییس کمیته فنی در پایان گفت: آنطور که با خبر شدم قرار است ورزشکاران باکیفیت و عنوان داری در فینال لیگ روی استیج بروند که این موضوع قطعا به پیشرفت این رویداد کمک خواهد کرد و باعث خواهد شد در سال های آتی شاهد بالا رفتن کیفیت لیگ باشیم.