1403/02/14

رییس فدراسیون بدنسازی با نماینده اتحادیه اروپا در ایران دیدار کرد/ مساعدت در زمینه اعزام های برون مرزی و اخذ میزبانی مسابقات جهانی

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با نماینده اتحادیه اروپا در ایران و سفیر اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به دعوت  سفارت اسپانیا با "آنخل لوسادا فرناندز" نماینده اتحادیه اروپا در ایران و سفیر اسپانیا در ایران دیدار کرد. 

نصیرزاده ضمن تشکر از سفارت اسپانیا بابت همراهی در صدور روادید تیم هاملی پرورش اندام ایران در سال 2022 و تبریک به فرناندز بابت انتخابش به عنوان نماینده اتحادیه اروپا در ایران گفت: «ایران جزو کاندیداهای نهایی میزبانی از مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در سال 2024 است. بدون شک شما می توانید کمک شایانی به ما در اخذ این میزبانی کرده و شرایط ایران را برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا تشریح کنید. ما کاملا برای این میزبانی آماده هستیم و امیدواریم شما هم بتوانید شرایط ایده آل ایران را به سایر کشورها انتقال دهید.»

وی افزود: «امسال دو اعزام به اسپانیا خواهیم داشت که مسابقات آرنولدکلاسیک در شهر مادرید و مسابقات جهانی در شهر سانتاسوسانا برگزار می شود. ما مثل سال های اخیر روی همکاری شما حساب باز کردیم تا بتوانیم بدون مشکل تیم های ایران را اعزام کنیم.»

فرناندز که از سوی رییس فدراسیون ایران به اردوی تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات جهانی دعوت شد، گفت: «خودم از علاقه مندان به ورزش هستم و تمام تلاش خود را می کنم تا اقدامات مربوط به صدور ویزای ورزشکاران ایرانی بدون مشکل انجام پذیرد. همچنین امیدوارم ایران میزبانی مسابقات قهرمانی جهان 2024 را از آن خود کند.»