1403/02/14

نشست صمیمی دانش آموختگان دوره های آکادمی IFBB ایران با رییس فدراسیون بدنسازی/ نصیرزاده: مربيان بين المللى بايد چراغ فدراسيون باشند

نشست صمیمی دانش آموختگان دوره های آکادمی IFBB ایران با رییس و دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این نشست صمیمی با حضور جمعی از مربیان بین المللی و دانش آموختگان آکادمی IFBB ایران به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت دوره های بین المللی روز پنجشنبه در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون، ناصر امیری دبیر فدراسیون و آیت ارجمند سرپرست انجمن بدنسازی و شیوه های نوین تمرینی در این نشست حاضر بودند و در ابتدا از مربیان حاضر خواستند به ارائه رزومه خود بپردازند و انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از شنیدن نقطه نظرات حاضرین دقایقی برای دانش آموختگان آکادمی IFBB ایران به صحبت پرداخت و گفت: اگر در ماههاى اخير برخى افراد سعى كردند حاشيه سازى كنند، دليل اصلى اش به خطر افتادن منافع شخصى خودشان است. شايد اين افراد به اسم برگزارى دوره بين المللى منافعى داشتند، اما حالا كه يك مسير قانونى و نظامندى مثل آكادمى IFBB ايجاد شده و دستور افراد سودجو كه كارت هاى مربيگرى فاقد اعتبار را به علاقه مندان ارائه مى كردند، كوتاه كرديم؛ طبيعى است اين افراد هم ساكت نمى نشينند. 

نصیرزاده در خصوص استفاده از مربیان بین المللی گفت: مربيان بين المللى بايد چراغ فدراسيون باشند. امروز كه از رزومه خودتان براى ما گفتيد، بيشتر از قبل متوجه شدم كه شما عزيزان جزو افراد تحصيل كرده و استخوان خرد كرده ورزش و آموزش هستيد. فدراسيون هم در نظر دارد از شما در صورت شرايط تعهدى لازم از تخصص شما هم در هيات هاى استانى و هم در بدنه فدراسيون، به عنوان مدرس فدراسيون، مدرس سطح پايه، ناظر بر فرآيندهاى بازآموزى مربيان و… از ظرفيت شما استفاده كند.