1403/02/14

رییس فدراسیون بدنسازی با آیت الله عاملی دیدار کرد/ حمایت نماینده مجلس خبرگان رهبری از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در اردبیل

رییس‌ فدراسیون بدنسازی و‌ پرورش اندام با امام جمعه اردبیل و نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالمهدی نصیرزاده در این دیدار که در دفتر امام جمعه اردبیل صورت گرفت، توضیحاتی را در خصوص فعالیت های فدراسیون خدمت آیت الله عاملی ارائه کرد و‌ گفت: همانطور که استحضار دارید حدود دو هفته دیگر اردبیل میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام خواهد بود. از شما دعوت می کنیم مهمان ویژه این رقابت ها باشید و همچنین معنوی خودتان و سایر مسوولین عالی رتبه استان را همراه ما کنید تا بتوانیم یکی از باشکوه ترین مسابقات تاریخ را در اردبیل برگزار کنیم. 

در ادامه آیت الله عاملی خاطرنشان کردند: با توجه به اینکه رویداد را به نام ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار می کنید، به برکت نام همین شهیدان انشالله مسابقات باشکوهی برگزار خواهد شد. علاقه زیادی در میان جوانان به این رشته وجود دارد و قطعا برگزاری این مسابقات باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه خواهد شد. لازم است با کمک استانداری یک پیوست فرهنگی مناسب هم برای این رقابت ها تدارک ببینید و از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

گفتنی است؛ در این دیدار، یونس انعامی رییس هیات بدنسازی اردبیل نیز رییس فدراسیون را همراهی می کرد.