1403/02/14

سرپرست اداره کل ورزش کردستان با رییس فدراسیون بدنسازی دیدار کرد/ کردستان، آماده میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی در بخش بانوان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در دیدار با رییس فدراسیون بدنسازی از آمادگی این استان برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی به ویژه در بخش بانوان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آمنه غلام ویسی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با حضور در محل فدراسیون بدنسازی با عبدالمهدی نصیرزاده دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این نشست رییس فدراسیون بدنسازی ضمن تبریک بابت انتصاب غلام ویسی و خوشحالی از حضور یک مدیر بانو در راس ورزش استان کردستان گفت: در فدراسیون بدنسازی حدود 70 درصد از مخاطبان ما به ویژه در بخش آموزش بانوان هستند. ما سعی کردیم نسبت به این حجم از مخاطبان به ورزش بانوان توجه داشته باشیم و خدا را شکر در یک سال اخیر موفقیت های بزرگی در این بخش به دست آوردیم. حضور شما هم یک فرصت برای ورزش کشور به حساب می آید و می توانیم برگزاری رویدادهای ملی و حتی بین المللی را در بخش بانوان به میزبانی کردستان برنامه ریزی کنیم.

آمنه غلام ویسی نیز با استقبال از طرح برگزاری مسابقات بانوان در استان کردستان گفت: پیش از این هم من به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی فعالیت کردم و با این فضا ناآشنا نیستم. فدراسیون بدنسازی جزو فدراسیون های فعال کشور به حساب می آید که مخاطبان پرتعدادی هم دارد. امیدوارم موفقیت های اخیری که در بخش بانوان در این فدراسیون به دست آمده، ادامه دار باشد. ما هم آمادگی داریم در استان کردستان میزبان رویدادهای ملی و بین المللی در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان از رییس فدراسیون بدنسازی برای حضور در این استان و بازدید از امکانات ورزشی کردستان دعوت به عمل آورد.