1403/02/10

مهدی حاتمی:پرورش اندام کرمانشاه به بلوغ فکری رسیده است/همه دوستان در این مسابقات پای کار بودند

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: از حضور تمامی قهرمانان،پیشکسوتان،منتقدین و مخالفین در مسابقات بدنسازی قهرمانی استان نهایت تشکر را دارم.

مهدی حاتمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در گفت و گو با روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در مورد مسابقات قهرمانی استان اظهار داشت:خدا را شاکرم که مسابقات قهرمانی استان به بهترین شکل ممکن برگزار شد و حضور تمامی قهرمانان،پیشکسوتان و منتقدین دلگرمی بزرگی برای ما بود.


وی افزود:در مسابقه ای که ۱۳ ساعت به طول انجامید و علی رغم نامه نگاری ها نیروی انتظامی در سالن حاضر نبود وقتی که کوچک ترین مشکلی به وجود نمی آید نشان از این دارد که بدنسازی استان کرمانشاه از نظر فرهنگی و اخلاقی به بلوغ رسیده است.


رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت:در این مسابقات داوری واقعا با عدالت مثال زدنی برگزار شد و حتی اگر کسی هم اعتراضی داشت خیلی زود توسط سر داپر مسابقات رسیدگی می شد و چه بسی اعتراض هم به حق بود که به نتیجه هم می رسید.

حاتمی خاطر نشان کرد:بنده از تمامی کسانی که در برگزاری پرشکوه این مسابقات نقش داشتند کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم با توجه به این همدلی که در جامعه بدنسازی در این مدت به وجود آمده است به زودی پرورش اندام استان کرمانشاه در نوک قلعه ایران و آسیا ببینیم.