1403/02/11

خوشنویس: بهترین های قزوین را به مسابقات کشوری اعزام می کنیم/ اردبیل قطعا میزبانی باشکوهی خواهد داشت

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: فدراسیون متر و معیارهای خوبی را در اعطای میزبانی مسابقات مد نظر قرار داده است.

آفشید خوشنویس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با برگزاری مسابقات استانی قزوین اظهار داشت: مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان قزوین دو هفته قبل با حضور حدود 250 ورزشکار برگزار شد و نفرات برتر هم جوایز نفیسی دریافت کردند. ضمن اینکه به اوورال های رشته های مختلف 40 میلیون جایزه نقدی اهدا شد.

وی افزود: از دل همان مسابقات کمیته فنی استان قزوین ورزشکارانی که شایسته حضور در مسابقات کشوری بودند را انتخاب کردند و در نهایت اسامی 12 ورزشکار را جهت اعزام به اردبیل به فدراسیون ارسال کردیم. امیدواریم با وجود سطح بالای رقابت ها، ورزشکاران تیم قزوین بتوانند جزو نفرات برتر باشند و مدال های خوشرنگی را از این رقابت ها کسب کنند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام قزوین در پایان گفت: فدراسیون متر و معیارهای خوبی را در اعطای میزبانی مسابقات مد نظر قرار داده و امیدواریم مسابقات اردبیل نیز همچون مسابقات سال های اخیر باشکوه برگزار شود. می دانم که مسئولان هیات اردبیل در تلاش هستند تا بهترین میزبانی را با کمک فدراسیون داشته باشند.