1403/02/10

۱۲ مدال رنگارنگ و ۳ عنوان تیمی ماحصل تیم کرمانشاه در رقابت های انتخابی تیم ملی بدنسازی

تیم کرمانشاه متشکل از ۲۷ ورزشکار موفق شد نتایج درخشانی را در این رقابت ها کسب کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در بخش فیزیک پیشکسوتان محسن فتحی مدال برنز،علی منتظری طلای دسته دوم فیزیک،ایوب بسامی طلای دسته سوم فیزیک،و عنوان قهرمان قهرمانان فیزیک کشور را کسب کرد،علیرضا بیات مدال برنز دسته سوم،ساسان حسینی دسته نخست ماسکولار عنوان ششم،فرزاد مینایی دسته دوم ماسکولار مدال نقره را کسب کرد و بابک رستمی در همین دسته به عنوان چهارمی بسنده کرد.

در فیزیک کلاسیک جوانان هم عباس خمیس آبادی و کیان کریمی دو نماینده استان کرمانشاه به ترتیب عناوین ششم و هفتم را کسب کردند،در دسته دوم فیزیک کلاسیک کاوه سلیمی عنوان نایب قهرمانی و در دسته سوم پوریا ناصری با کسب مدال نقره پرونده روز نخست مسابقات قهرمانی کشور را برای کرمانشاه بست.

در بادی کلاسیک پیشکسوتان ابتدا فرشاد پزشک موفق شد مدال برنز را کسب کند و پس از آن در بزرگسالان آرمین اسلام کیا در دسته دوم موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند که در همین دسته پیمان مارابی و فواد صمدی موفق شدند عناوین نهم و دهم را به ترتیب کسب کنند.

در دسته سوم محمد امین کریمی موفق شد عنوان چهارم را کسب کند و فریدون ولی پور هم عنوان سوم دسته چهارم را کسب کرد تا مدال طلای محمد احدی و عنوان دومی رقابت اوورالی حسن ختام کرمانشاهی در رقابت های بادی کلاسیک قهرمانی کشور باشد.

در بیلدینگ هم رسول همتی موفق شد در بخش پیشکسوتان مدال طلا را کسب کند تا آخرین مدال تیم کرمانشاه را کسب کند.

در بخش تیمی هم کرمانشاه موفق شد عنوان قهرمانی بادی کلاسیک و سومی فیزیک و فیزیک کلاسیک را کسب کند تا ۳ کاپ تیمی هم نصیب کرمانشاه شود.