1403/02/14

نتایج روز دوم مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان/ جعفری یک برنز دیگر به نام ایران ثبت کرد

در دومين روز از مسابقات مچ اندازى قهرمانى جهان، حسين جعفرى موفق به كسب مدال برنز در دست راست رده سنی امید شد.

به گزارش روابط عمومى فدراسيون بدنسازى و  پرورش اندام، دومين روز رقابت هاى مچ اندازى قهرمانى جهان به ميزبانى قزاقستان، مسابقات در دست راست و رده هاى سنى نوجوانان، جوانان و اميد برگزار شد كه در نهايت حسين جعفرى نماينده كشورمان موفق به كسب مدال برنز در رده سنى اميد شد.

  • حسين جعفرى كه با كسب مدال برنز در دومين روز مسابقات قهرمانى جهان دست به كار بزرگى زد پس از باخت مقابل حريفانى از گرجستان و ليتوانى توانست با برد مقابل حريفانى از تركيه و ليتوانى به مقام سوم و مدال برنز اين رقابت ها در رده سنی امید برسد.
  • عرفان كر بار ديگر از رسيدن به مدال بازماند. او در مسابقه اول در مقابل حريف خود كه با پرچم فدراسیون جهانی مچ اندازی (واف) شركت مى كرد پيروز شد اما پس از اين در مقابل حريفانى از گرجستان و تركيه شكست خورد و به مقام پنجمى اين رقابت ها رسيد.
  • ابوالفضل پركم به رتبه چهارم بسنده كرد. او كه پس از سه برد مقابل حريفانى از كانادا و گرجستان (دوبار) به مصاف رقيبى از تركيه رفته بود در مقابل او شكست خورد تا به مقام چهارمى برسد.
  • مهديه كلانترى كه با قرعه استراحت رو به رو شد پس از باخت مقابل حريفانى از ازبكستان و مجارستان به مقام چهارم دست پيدا كرد.
  • محمدمهدى شادمهر ديگر نماينده ما بود كه با بدشانسى در اين مسابقات نتوانست به سكو برسد. او با ثبت دو برد مقابل حريفانى از قرقيزستان و ارمنستان و باخت مقابل ازبكستان و گرجستان يه يك قدمى كسب مدال رسيد اما در نهايت به چهارمى بسنده كرد.
  • جميل كر در دومين روز مسابقات پس برد مقابل حريفى از قزاقستان چهار شكست مقابل تركيه، قزاقستان و ارمنستان را به ثبت رساند تا در نهايت به جايگاه هفتم برسد.

گفتنی است؛ مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان از ٥ شهريور آغاز شده است و مسابقات رده های پیشکسوتان و بزرگسالان از فردا آغاز خواهد شد.