1403/02/14

بر جای مانده از مسابقات قهرمانی آسیا؛ اعضای تیم ملی پرورش اندام مهمان سفیر ایران در بیروت

اعضای تیم ملی پرورش اندام ایران در آخرین روز حضور خود در بیروت، با سفیر ایران در کشور لبنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از کسب عنوان قهرمانی پنجاه و ششمین دوره مسابقات پرورش اندام آسیا 2023 در کشور لبنان، اعضای تیم ملی ظهر روز دوشنبه مهمان سفارت ایران در بیروت بودند.

در جریان این ضیافت عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی گزارشی را از عملکرد درخشان تیم ملی در مسابقات آسیایی ارائه و از همکاری و همراهی سفارت ایران در روزهای اخیر تقدیر و تشکر کرد و گفت: "در این اعزام ورزشکاران ما هم در بخش آقایان و برای اولین در بخش بانوان خوش درخشیدند که اتفاق بزرگی بود. همچنین پیشکسوتان را در کنار خود داشتیم که به آن ها افتخار می کنیم. تمامی عناوین قهرمان قهرمانان به ملی پوشان ایران رسید که این نشان از اقتدار ما در پرورش اندام آسیاست."

همچنین مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان نیز در صحبت های خود گفت: "قهرمانی شما در بخش مردان و زنان قابل تقدیر است. آنطور که اطلاع پیدا کردم ورزشکاران این رشته سختی های زیادی را تحمل می کنند تا به چنین جایگاهی برسند. امروز هر نقطه نظری که دارید مطرح کنید و من سعی می کنم تا جایی که می توانم این موضوعات را به گوش مسئولین ورزشی و سیاسی کشور برسانم."

در ادامه چند تن از ورزشکاران، مربیان و عوامل تیم نقطه نظرات خود را با سفیر ایران در لبنان درمیان گذاشتند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم نیز سفیر ایران در لبنان از چند تن از اعضای تیم ملی به نمایندگی از همه ورزشکاران، مربیان، داوران و مسئولین تقدیر به عمل آورد.