1403/02/14

برگزاری جلسه فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی/ پایتخت میزبان مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی جهانی شد

هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تشکیل جلسه فوق العاده و بعد از بررسی تمامی جوانب رای به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جهانی در تهران داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از گزارش های رسیده از سوی هیات های استانی بابت وجود مشکل در تهیه بلیت برای شرکت در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی جهت اعزام به رقابت های جهانی، هیات رئیسه فدراسیون روز گذشته(شنبه) نشست فوق العاده ای را برگزار کرد.

در این نشست درخواست تعدادی از هیات های استانی مبنی بر تغییر میزبان مسابقات از کرمان به تهران مطرح شد. همچنین اعضای هیات رئییسه بعد از بررسی تمامی جوانب و استعلام از شرکت های هواپیمایی تصمیم به تغییر میزبان این مسابقات گرفتند.

در نهایت مقرر شد با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام جهت اعزام به رقابت های جهانی 2023 اسپانیا، طی روزهای 29 لغایت 31 شهریورماه به میزبانی شهر تهران و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار گردد.

همچنین هیات رئییسه فدراسیون از مدیران ورزشی و سیاسی استان کرمان بابت اعلام آمادگى جهت میزبانی این مسابقات تقدیر و تشکر نموده و برگزاری مسابقات در این استان را به آینده موکول کردند.

گفتنی است؛ سالن محل برگزاری مسابقات نیز بعد از بررسی های صورت گرفته از سوی فدراسیون طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.